دانلود VovSoft Sticky Notes 8.7 – ساخت برچسب های دیجیتالی

دانلود VovSoft Sticky Notes 4.6 - ساخت برچسب های دیجیتالی

دانلود VovSoft Sticky Notes

نرم افزار ساخت برچسب های دیجیتالی

 

VovSoft Sticky Notes 8.7 یک برنامه ساده و کم حجم اما با کارایی بسیار بالا و طراحی شده برای سیستم عامل های ویندوز می باش که به کاربران کمک می کند تا بتوانند قرار های ملاقات، نوشته های مهم و مورد نیاز و سایر اطلاعاتی که لازم است به خود یادآوری کنند را بر روی این برنامه نوشته و به صورت یک ویجت جداگانه بر روی صفحه دسکتاپ رایانه خود قرار دهند. محیط این نرم افزار ساده تر از هر برنامه یادآور مشابه در بازار می باشد. دکمه های New و Delete برای ساخت و حذف یک برچسب جدید به همراه یک پالت رنگی برای تعیین کردن رنگ برنامه ساخته شده اند. کافیست دکمه New را کلیک کرده و متن خود را فارق از اینکه چندین کاراکتر باشد بر روی این برنامه تایپ کنید. مهم نیست که چه تعداد از این استیکر ها به کار شما می آیند، به هر تعدادی که نیاز دارید می توانید برچسب ساخته و آنها را بر روی صفحه دسکتاپ خود قرار دهید.

امکان عوض کردن فونت هر برچسب به صورت جداگانه و تعیین رنگ پس زمینه هر کدام، از دیگر ویژگی های این نرم افزار است. همچنین این برنامه از قابلیت یادآور بهره می برد که باعث می شود کاربران بتوانند برای رویداد های مورد نظر خود یک زمان خاص تعیین کرده و در راس همان ساعت به وسیله این برنامه یک اعلان به کنار بخش ساعت ویندوز شما در نوار وظیفه ارسال شده و شما را مطلع می سازد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار VovSoft Sticky Notes را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار VovSoft Sticky Notes :

– امکان تعیین رنگ برنامه

– امکان ساخت بی نهایت برچسب مختلف

– امکان فعال سازی قابلیت یادآور

– امکان تعیین فونت برنامه

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود VovSoft Sticky Notes 4.6 - ساخت برچسب های دیجیتالی



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 11/6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR