دانلود Fix.Video – Video Repair Tool 1.40 – ترمیم فایل‌های ویدیویی آسیب دیده

دانلود Fix.Video - Video Repair Tool 1.40 - ترمیم فایل‌های ویدیویی آسیب دیده

 

دانلود Fix.Video – Video Repair Tool

| ترمیم فایل‌های ویدیویی آسیب دیده |

 

Fix.Video – Video Repair Tool 1.40 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید در زمینه‌ی ترمیم فایل‌های ویدیویی آسیب دیده است که به کمک آن کاربر می‌تواند فایل‌ها را به سادگی و سهولت ترمیم کند. نرم افزار فوق، یک ابزار قدرتمند برای تعمیر فایل های ویدیویی آسیب دیده است که از هرنوع فرمت ویدیویی پشتیبانی دارد و به بهترین شکل ممکن، فایل‌ها را برای شما ترمیم می‌کند. هدف اصلی این برنامه، بازیابی ویدیوها و رفع مشکلات فنی آنها است تا کیفیت و قابلیت پخش آنها بهبود یابد. با استفاده از این نرم افزار، میتوانید فایل های ویدیویی را که به دلایل مختلفی آسیب دیده اند را تعمیر کنید.

خطاهای نرم افزاری از جمله‌ی مواردی هستند که باعث آسیب دیدن فایل‌ها می‌شوند. این خطاها ممکن است ناشی از خرابی نرم افزار تهیه کننده ویدیو، خطاهای در فرمت فایل یا عدم هماهنگی با پخش کننده ها باشد. علاوه بر این، در اثر خطاهای در ذخیره سازی فایل ها مانند جابجایی نامناسب داده ها، قطعه یا گم شدن بخش هایی از فایل، این احتمال وجود دارد که فایل ویدیویی دچار آسیب شده و محتوای آن غیرقابل دسترس شود. در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان ابزاری را آماده کرده‌ایم که می‌تواند فایل‌های ویدیویی را در هر سناریوی ممکن در صورت خرابی، برای شما ترمیم و بازیابی کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Fix.Video – Video Repair Tool را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Fix.Video – Video Repair Tool :

– امکان ترمیم و بازیابی فایل‌های ویدیویی

– سازگاری با انواع فرمت‌های ویدیویی شامل MP4, MOV, M4V, 3GP و …

– قابلیت بازیابی ویدیوها به صورت آفلاین

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Fix.Video Video Repair Tool.cover1  300x223 - دانلود Fix.Video - Video Repair Tool 1.40 - ترمیم فایل‌های ویدیویی آسیب دیده Fix.Video Video Repair Tool.cover2  300x223 - دانلود Fix.Video - Video Repair Tool 1.40 - ترمیم فایل‌های ویدیویی آسیب دیده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 56 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR