دانلود WidsMob GIF 1.1.0.86 – تبدیل تصاویر و فیلم‌ها به GIF

دانلود WidsMob GIF 1.1.0.86 - تبدیل تصاویر و فیلم‌ها به GIF

 

دانلود WidsMob GIF

| تبدیل تصاویر و فیلم‌ها به GIF |

 

WidsMob GIF 1.1.0.86 نام یک ابزار جدید، کاربردی و قدرتمند در زمینه‌ی ساخت انیمیشن‌های GIF به ساده و سریع‌ترین شکل ممکن است. به کمک این نرم افزار کاربر می‌تواند از طریق تبدیل کردن عکس‌ها و فیلم‌ها، تصاویر متحرک GIF را در کامپیوتر بسازد. تنها کافی‌ست که فایل‌های دلخواه خود را در نرم افزار فراخوانی کنید تا در ادامه بتوان با تنظیماتی ساده و آسان نظیر تنظیم ساده، فیلتر و …، GIFهایی با کیفیت بالا و حجم مطلوب تحویل بگیرید.

همانطور که می‌دانید، تصاویر GIF این روزها به محبوب‌ترین تصاویر موجود در فضای مجازی تبدیل شده‌اند. با توجه به پشتیبانی پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی از این نوع فرمت، کاربران با سهولت بسیار می‌توانند انیمیشن‌های GIF را در این پلتفرم‌ها با همدیگر به اشتراک بگذارند. از طرفی با توجه به پیچیدگی‌های موجود در زمینه‌ی ساخت یک انیمیشن GIF، یکی از ساده‌ترین راهکارها این است که خودتان دست به کار شده و ویدیوهای مورد نظر خود را از این طریق به انیمیشن GIF تبدیل کنید. نرم افزاری که در اینجا در دسترس شما عزیزان قرار می‌دهیم، امکانی را برایتان مهیا می‌کند که بتوانید از تصاویر و فیلم‌های خود، GIFهایی با کیفیت بالا و حجم اندک ایجاد کنید تا به سادگی بتوان آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی مختلف با دوستان به اشتراک گذاشت. هم اکنون می توانید نرم افزار WidsMob GIF را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WidsMob GIF :

– امکان تبدیل تصاویر و فیلم‌ها به GIF

– امکان ساخت سریع و آسان خروجی GIF از عکس و فیلم‌ها

– پشتیبانی از فرمت‌های GIF, HEIC, AVIF, APNG و …

– توانایی تبدیل فرمت‌های ویدیویی مختلف به GIF

– امکان ویرایش فایل‌ها پیش از آغاز فرآیند تبدیل

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WidsMob GIF.cover1  300x200 - دانلود WidsMob GIF 1.1.0.86 - تبدیل تصاویر و فیلم‌ها به GIF WidsMob GIF.cover2  300x200 - دانلود WidsMob GIF 1.1.0.86 - تبدیل تصاویر و فیلم‌ها به GIF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 102 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR