دانلود بازی Kung Fu Rabbit برای کامپیوتر

دانلود بازی Kung Fu Rabbit برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Kung Fu Rabbit برای کامپیوتر

 

بازی Kung Fu Rabbit یا خرگوش کونگ فو کار یک بازی کم حجم و جدید در سبک بازی های پلاتفرمر است که برای کامپیوتر عرضه شده است . بازی Kung Fu Rabbit در ابتدا فقط برای آیفون و اندروید عرضه شده بود که با توجه به استقبال خوبی که از این عنوان شد چندی پیش برای کامپیوترهای خانگی هم عرضه شد . زندگی در معبد خرگوش ها بوسیله ی یک بیگانه به بازی گرفته می شود. شیطان شروری به مدرسه ی شما حمله کرده و تمامی دانش آموزان شما را می دزدد. تنها کار شما برنامه ریزی برای رهایی بخشی دانش آموزانتان می باشد. از سرعت و توانایی های جنگی خود برای نجات تمامی دانش آموزانتان استفاده کنید! از سقفی به سقف دیگر بپرید، به آرامی در طول دیوارها حرکت نمایید، با زیرکی از میان دشمنان خود حرکت کنید و آن ها را تکه تکه کنید!

در بازی Kung Fu Rabbit شما نقش خرگوشی را ایفا خواهید کرد که با تکیه بر فنون رسمی خود پا به سفری هیجان انگیز گذاشته است و با دشمنان خود به مبارزه خواهد پرداخت . بازی شامل 70 مرحله مختلف است که در آن 15 آیتم قابل دستیابی وجود دارد که با پیشروی در بازی آنها را بدست خواهدی آورد . از ویژگیهای بازی می توان به وضوح تصویر بالای و مراحل متنوع بازی اشاره کرد . اگر از علاقمندان به بازی های کم حجم و پلاتفرمر هستید فرصت دانلود بازی Kung Fu Rabbit را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید.

 

تصاویری از محیط بازی Kung Fu Rabbit :

kung-fu-rabbit-bunny-iphone-ipad-ios-screenshots-2

 

Kung-Fu-Rabbit-misc-5

 

Kung-Fu-Rabbit-pc-4

 

 

Life in the temple of rabbits hangs by a thread. Universal Evil has once again run rampant, and kidnapped all of your students. Only you barely managed to escape the raid. They left you alive… They’ll regret it!

 

راهنمای نصب:

–      هنگام نصب و اجرای بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

 

 

note - دانلود بازی Kung Fu Rabbit برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Kung Fu Rabbit برای کامپیوتر حجم : 29 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Kung Fu Rabbit | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR