دانلود Samsung Quick Share 1.0.1444 – نرم افزار جابه‌جایی عکس و فایل بین گوشی های سامسونگ و کامپیوتر

دانلود Samsung Quick Share 1.0.1444 - نرم افزار جابه‌جایی عکس و فایل بین گوشی های سامسونگ و کامپیوتر

 

دانلود Samsung Quick Share

| نرم افزار جابه‌جایی عکس و فایل بین گوشی های سامسونگ و کامپیوتر |

 

Samsung Quick Share 1.0.1444 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور به‌اشتراک‌گذاری انواع فایل شامل عکس، فیلم، سند و … بین گوشی‌های سامسونگ است. سامسونگ کوئیک شیر، یک راهکار سریع و امن برای جابه‌جایی دیتا بین دستگاه‌های سامسونگ است و کاربر می‌تواند تنها با چند انتخاب ساده، اطلاعات مدنظر خود را به دیگر دستگاه‌ها انتقال دهد. در این مطلب، نسخه رسمی کلاینت ویندوزی سامسونگ کوئیک شیر را در دسترس شما عزیزان قرار می‌دهیم که از طریق آن می‌توانید با کلیه دستگاه‌های سامسونگ به PC متصل شده و اطلاعات مدنظر خود را از این طریق ارسال و دریافت کنید.

این نرم افزار در واقع یک روش سریع و ساده برای به‌اشتراک‌گذاری آسان اطلاعات بین دستگاه‌های سامسونگ است. در این روش انتقال، فاصله مبدأ و مقصد ملاک نیست و کاربر می‌تواند دیتای مورد نظر خود را به سادگی به کاربر منتقل کند. این برنامه با گوشی و تبلت‌های سامسونگ سازگاری داشته و همچنین می‌توان اطلاعات را به سیستم‌های PC ساخت سامسونگ و یا دیگر تولیدکنندگان نیز منتقل کرد. اگر که شما هم به دنبال یک روش سریع و ساده به‌منظور انتقال دیتا بین گوشی‌های سامسونگ به صورت بی‌سیم هستید، توصیه می‌کنیم این نرم افزار قدرتمند و کاربردی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Samsung Quick Share را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Samsung Quick Share :

– امکان ارتباط رایانه و گوشی موبایل از طریق بلوتوث / وای فای

– قابلیت انتقال سریع دیتا بین دستگاه‌های سامسونگ و PC

– قابلیت برقراری سریع ارتباط و انتقال بی‌سیم اطلاعات

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Samsung Quick Share.cover1  300x169 - دانلود Samsung Quick Share 1.0.1444 - نرم افزار جابه‌جایی عکس و فایل بین گوشی های سامسونگ و کامپیوتر Samsung Quick Share.cover2  300x169 - دانلود Samsung Quick Share 1.0.1444 - نرم افزار جابه‌جایی عکس و فایل بین گوشی های سامسونگ و کامپیوتر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 500 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR