دانلود Chat With RTX – هوش مصنوعی آفلاین انویدیا

دانلود Chat With RTX - هوش مصنوعی آفلاین انویدیا

 

دانلود Chat With RTX

| هوش مصنوعی آفلاین انویدیا |

 

Chat With RTX نام یک بسته‌ی فوق هوشمند و قوی از شرکت انویدیا (Nvidia) است که بسیاری از ما، این شرکت را با سخت‌آفزاری پرقدرت حوزه کارت گرافیک می‌شناسیم. با توجه به پیشرفت روز افزون در حوزه هوش مصنوعی، این مبحث یکی از موضوعات داغ در محافل علم و فناوری محسوب می‌شود. با توجه به چشم‌اندازی که از آینده هوش مصنوعی در ذهن داریم، بسیاری از شرکت‌های فعال در این حوزه به توسعه‌ی ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی روی آورده و در این میان، انویدیا هم از پای ننشسته و اکنون، یک هوش مصنوعی آفلاین (لوکال) را توسعه داده که فایل‌های سیستم شما را به عنوان دانش خود می‌شناسد و کارکرد آن، مبتنی بر خدمات ابری آنلاین نیست.

کسانی که سخت‌افزار سازگار را داشته باشند، این چت‌بات هوش مصنوعی قابلیت نصب بر روی آن‌ها را خواهد داشت. در واقع این هوش مصنوعی، فایل‌های موجود در سیستم را مرجع دیتای خود می‌شناسد و کارکرد فوق‌العاده‌ای می‌تواند به همین شکل داشته باشد. این ابزار، در واقع یک دستیار شخصی است که اسناد و یادداشت‌های شما را بررسی می‌کند. نیاز به جستجوی دستی در بین فایل‌هایی که نوشته، دانلود کرده و یا از دیگران دریافت کرده‌اید را از بین می‌برد و به کلیه پرسش‌های شما پیرامون فایل‌هایتان پاسخ می‌دهد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Chat With RTX را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Chat With RTX :

– عدم نیاز به اینترنت برای کارکرد

– عدم نیاز به تهیه اشتراک مخصوص قابلیت اسکن کلیه داکمیونت‌های متنی در سیستم و امکانات تهیه خلاصه از متون، جستجوی سریع دیتا از بین آن‌ها و …

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Chat With RTX.cover1  300x144 - دانلود Chat With RTX - هوش مصنوعی آفلاین انویدیا Chat With RTX.cover2  300x144 - دانلود Chat With RTX - هوش مصنوعی آفلاین انویدیا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 36.8 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR