دانلود دوره آموزشی اصول تست نرم افزار – Software Testing Fundamentals

دانلود دوره آموزشی اصول تست نرم افزار - Software Testing Fundamentals

 

دانلود دوره آموزشی اصول تست نرم افزار

| Software Testing Fundamentals |

MP4 | | Duration: 3.5 Hours | Language: English

 

دانلود دوره آموزشی اصول تست نرم افزار نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. اگر شما نیز به دنبال یک مرجع آموزشی مناسب جهت آشنایی با اصول تست نرم افزار هستید، پیشنهاد ما این است که دوره آموزشی جدیدی را که در این مطلب برایتان آماده کرده‌ایم را به هیچ وجه از دست ندهید! فرآیند تحلیل، توسعه و عرضه یک محصول نرم افزاری بسیار پیچیده‌تر از چیزی است که کاربران تصور می‌کنند. پس از مدت‌ها تحلیل و بررسی نیازهای مشتریان، کارشناسان توسعه شروع به پیاده‌سازی درخواست‌ها می‌کنند و بر روی نرم افزار تولید شده، تست داخلی انجام می‌دهند. اما آیا اکنون زمان مناسبی برای عرضه عمومی است؟ مطلقا خیر!

در این مرحله، کارشناس تست نرم افزار دست به کار شده و با تمام دانش و مهارت خود، به دنبال باگ‌های نرم افزار می‌گردد. کارشناس تست نرم افزار وظیفه دارد که عملکرد نرم افزار را درست متناسب با تحلیل‌های اولیه تست و بررسی کند و در صورت وجود مغایرت در بین آنان، مراحل را به سمت توسعه بازگردانی کند تا با رفع باگ‌ها، سرانجام محصول به کیفیت مطلوب برسد. دوره آموزشی جدیدی که در اینجا برایتان آماده کرده‌ایم، شما را با اصول اولیه تست نرم افزار آشنا خواهد ساخت. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

سرفصل‌های دوره آموزشی اصول تست نرم افزار :

– دارا بودن مفهیم اولیه تست نرم افزار

– مناسب برای کارشناسان فنی تست نرم افزار

– معرفی انواع متودولوژی‌های تست

– امکان آماده‌سازی مهارت‌آموزان برای آزمون تست نرم افزار مایکروسافت

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 965 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR