دانلود بازی GTR Speed Rivals 2.2.71 – رقبای سرعت برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی GTR Speed Rivals 2.2.71 - رقبای سرعت برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی GTR Speed Rivals برای اندروید

| بازی رقبای سرعت برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

GTR Speed Rivals 2.2.71 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های مسابقه‌ای از استودیوی بازی سازی Azur Interactive Games Limited است. این روزها تب و تاب بازی‌های اتومبیل‌رانی و مسابقه‌ای، بیش از هر زمان دیگری داغ شده است. با رشد و پیشرفت هرچه بیشتر دستگاه‌های قابل حمل، توسعه‌دهندگان نرم افزاری سعی بر آن داشته‌اند که همواره کیفیت گرافیکی بازی‌های خود را بهبود بخشند. این امر سبب شده که تفاوت قائل شدن بین بازی‌های موبایل و عناوین کنسولی، امری دشوار و بسیار سخت باشد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یکی از جدیدترین بازی‌های اندرویدی در خدمت شما عزیزان هستیم که جذابیت خاصی را به پلیرها القا می‌کند.

این بازی اتومبیل‌رانی جدید، شما را به چالشی پیچیده و دشوار با سایر پلیرهای سراسر جهان دعوت می‌کند. مجموعه پرشماری از انواع اتومبیل‌های اسپرت، مسابقه‌ای و یا شاسی‌بلند در این بازی تعبیه شده‌اند که پلیر می‌تواند بسته به سلیقه خود، هریک از آنان را برای شرکتدر مسابقات برگزیند. پلیر می‌تواند ضمن شرکت در رقابت‌های این بازی، اتومبیل خود را چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ فنی بهبود بخشد و رفته رفته آن را به اتومبیل رویایی خود تبدیل نماید. هم اکنون می توانید بازی GTR Speed Rivals را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی GTR Speed Rivals :

– دارا بودن حالت داستانی با ماموریت‌های منحصر به فرد

– امکان انجام بازی تک‌نفره و شکست دادن رقبا

– امکان بازی آنلاین با سایر پلیرهای سراسر جهان

– گیم‌پلی و فیزیک واقعی خودروها

– دارا بودن تعداد 25 اتومبیل سوپراسپرت و مدرن

– کیفیت گرافیکی فوق‌العاده

– امکان ارتقا دادن امکانات اتومبیل‌ها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

GTR Speed Rivals1 150x100 - دانلود بازی GTR Speed Rivals 2.2.71 - رقبای سرعت برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت GTR Speed Rivals2 150x100 - دانلود بازی GTR Speed Rivals 2.2.71 - رقبای سرعت برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت GTR Speed Rivals3 150x100 - دانلود بازی GTR Speed Rivals 2.2.71 - رقبای سرعت برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت GTR Speed Rivals4 150x100 - دانلود بازی GTR Speed Rivals 2.2.71 - رقبای سرعت برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 18 + 356 + 18 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR