دانلود GoWhisper 1.0.8 – هوش مصنوعی تبدیل گفتار به نوشتار

دانلود GoWhisper 1.0.8 - هوش مصنوعی تبدیل گفتار به نوشتار

 

دانلود GoWhisper

| هوش مصنوعی تبدیل گفتار به نوشتار |

 

GoWhisper 1.0.8 نام یک سرویس هوش مصنوعی جدید، کاربردی و بسیار قوی برای تبدیل گفتار به نوشتار است. همانطور که می‌دانید، این روزها بازار سرویس‌های هوش مصنوعی داغ و جذاب است و هر روزه شاهد معرفی سرویس‌های جدیدتر در این حوزه هستیم. در این مطلب، یک سرویس هوش مصنوعی جدید و کاربردی را تحت عنوان گوویسپر به شما معرفی خواهیم کرد. این سرویس در واقع یک ابزار مجهز به هوش مصنوعی است که می‌تواند گفتار را به صورت خودکار به نوشتار تبدیل کند. این سرویس با دریافت ورودی صوتی، آن را به صورت فایل متنی تحویل می‌دهد. با استفاده از این ابزار، کاربران می توانند به راحتی و به سرعت گفتار خود را به متن تبدیل کنند و از آن برای نوت برداری، تهیه جزوه در مدرسه یا دانشگاه، و هر فعالیت دیگری که نیازمند نوشتن متن است، بهره ببرند.

با استفاده از این برنامه، کاربران می توانند از هر نوع ورودی صوتی استفاده کنند، از جمله ضبط صدا، فایل های صوتی یا حتی ویدیوهایی که شامل گفتار هستند. سرویس به طور خودکار و به کمک الگوریتم های پیشرفته، گفتار را شناسایی کرده و به صورت دقیق آن را به متن تبدیل می کند. یکی از ویژگی های برجسته این نرم افزار، سرعت و دقت بالای آن است. با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته هوش مصنوعی، این سرویس قادر است به سرعت بالا و با دقت بسیار بالا، گفتار را به متن تبدیل کند. همچنین، قابلیت شناسایی و تبدیل به متن چند زبان را نیز دارا است، که این امکان را به کاربران از سراسر جهان می دهد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار GoWhisper را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار GoWhisper :

– مجهز بودن به مدل‌های هوش مصنوعی Tiny, Base AI به منظور تشخیص گفتار

– مناسب برای نوت‌برداری و جزوه‌نویسی دروس مدرسه و دانشگاه

– مناسب برای فعالان حوزه اینترنت، تولیدکنندگان محتوا، دانش‌آموزان در فضای آنلاین و …

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

GoWhisper.cover1  300x212 - دانلود GoWhisper 1.0.8 - هوش مصنوعی تبدیل گفتار به نوشتار GoWhisper.cover2  300x212 - دانلود GoWhisper 1.0.8 - هوش مصنوعی تبدیل گفتار به نوشتار

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 107 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR