دانلود Pholix Software PhotoPhilia 1.9.4 – نرم افزار نمایش و ویرایش تصاویر

دانلود Pholix Software PhotoPhilia 1.9.4 - نرم افزار نمایش و ویرایش تصاویر

 

دانلود Pholix Software PhotoPhilia

| نرم افزار نمایش و ویرایش تصاویر |

 

Pholix Software PhotoPhilia 1.9.4 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور نمایش، ویرایش و مدیریت تصاویر دیجیتالی در زمانی کوتاه است. این ابزار، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید تصاویر خود را به شکلی دقیق و منظم مدیریت کرده و در صورت تمایل، از کنار هم قرار دادن آن‌ها،‌ اسلایدشوهایی زیبا بسازید. طرز کار با این ابزار بسیار ساده و آسان است و کاربر می‌تواند بسته به نیز خود، مجموعه‌ی تصاویر دیجیتالی را از طریق آن مدیریت کرده و در مواقع لازم، عکس‌ها را ویرایش یا رتوش کرده و در نهایت به شکلی زیبا آن‌ها را به نمایش درآورد.

ویرایش و مدیریت عکس ها امروزه با توجه به پیشرفت فناوری، به کمک طیف گسترده‌ی نرم افزارهای موجود در این زمینه، به سادگی قابل انجام است. معمولاً نرم افزارهای ویرایش و مدیریت عکس، امکانات متنوعی را برای کاربران فراهم می کنند تا بتوانند عکس های خود را به بهترین شکل ممکن ویرایش کرده و آنها را مدیریت کنند. این ابزارها به شما امکان می دهند تا عکس های خود را با ابزارهای مختلفی ویرایش کنید که از جمله‌ی آن می‌توان بهامکان  تغییر اندازه، کاهش نویز، تنظیم روشنایی و کنتراست، حذف لکه ها، و… اشاره کرد. همچنین، با استفاده از این ابزارها، می توانید عکس های خود را به صورت مجموعه هایی مدیریت کنید و آنها را در پوشه های مختلف ذخیره کنید. در این مطلب، یکی از بهترین این ابزارها را برای دستکاری، مدیریت و ویرایش تصاویر در دسترس شما قرار می‌دهیم که امیدواریم برایتان مفید واقع شود. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Pholix Software PhotoPhilia را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Pholix Software PhotoPhilia :

– امکان جستجو و مدیریت آسان مجموعه عکس‌های دیجیتالی

– پشتیبانی از RAW, EXIF

– قابلیت ایجاد دسته‌بندی و کلمات کلیدی برای عکس‌ها

– امکان تغییر در روشنایی، حذف قرمزی چشم، برش و چرخاندن تصاویر

– امکان ساخت و نمایش اسلایدشوی تصاویر

– امکان تبدیل فرمت گروهی تصاویر

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Pholix Software PhotoPhilia.cover1  300x194 - دانلود Pholix Software PhotoPhilia 1.9.4 - نرم افزار نمایش و ویرایش تصاویر Pholix Software PhotoPhilia.cover2  300x194 - دانلود Pholix Software PhotoPhilia 1.9.4 - نرم افزار نمایش و ویرایش تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 12.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR