دانلود Apeaksoft iPhone Transfer 2.0.30 – انتقال فایل بین گوشی آیفون و کامپیوتر

Apeaksoft iPhone Transfer - انتقال فایل بین گوشی آیفون و کامپیوتر

 

دانلود Apeaksoft iPhone Transfer

| انتقال فایل بین گوشی آیفون و کامپیوتر |

 

Apeaksoft iPhone Transfer نام نرم افزاری کاربردی است که به کاربران سیستم عامل iOS کمک می کند تا فایل های مختلف را به شکلی انعطاف پذیر و با ایمنی و سرعت بالا بین رایانه و دستگاه اپل خود منتقل و نیاز های مختلف خود را برآورده کنند. شاید در نگاه اول بتوان این برنامه را جایگزینی برای iTunes دانست زیرا تمام توانایی ها آن را دارد اما باید بدانید که این برنامه می تواند با سرعتی بالای 60 برابر iTunes عکس، موسیقی، فیلم، لیست مخاطبین، پیام ها و موارد دیگر را منتقل کند. یکی از توانایی های این نرم افزار انتقال و مدیریت عکس هاست، می توانید آلبوم تصاویر و فیلم های شخصی خود را در رایانه به صورت پیش نمایش همراه با جزئیات ببینید و حتی نام آن ها را تغییر دهید و یا آن ها را حذف کنید حتی می توانید آن ها را به HEIC تبدیل کنید.

یکی دیگر از ویژگی های Apeaksoft iPhone Transfer دستیار تماس است، این دستیار به شما این امکان را می دهد تا لیست مخاطبین را به صورت منفرد و یا حتی گروهی ویرایش کنید برای مثال می توان مخاطب اضافه و حذف کرد، آن ها را تغییر داد، تکثیر کرد و از آن ها فایل پشتیبان تهیه کرد و… . می توانید لیست پخش (Playlist) را در دستگاه های iOS حذف یا تغییر نام دهید یا آن را به دستگاه دیگری صادر کنید. همچنین می توان موزیک ها را از طریق رایانه شخصی به لیست پخش دستگاه اپل خود اضافه و پخش کرد.

 

 

 

ویژگی های کلیدی Apeaksoft iPhone Transfer:

– انتقال سریع عکس، فیلم، موزیک، مخاطب و… بین رایانه و دستگاه iOS
– امکان پشتیبان گیری از مخاطبین
– تبدیل موزیک به زنگ تلفن همراه
– تبدیل تصاویر معمولی به HEIC
– پشتیبانی از تمام نسخه های iOS

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Apeaksoft iPhone Transfer - انتقال فایل بین گوشی آیفون و کامپیوتر



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 67 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR