دانلود Touch The Notch 1.2.0 – سوراخ دوربین را به یک دکمه پرکاربرد تبدیل کنید!

دانلود Touch The Notch 1.2.0 - سوراخ دوربین را به یک دکمه پرکاربرد تبدیل کنید!

 

دانلود نرم افزار Touch The Notch برای اندروید

| تبدیل سوراخ دوربین یا همان “ناچ” به کلید میانبر – نسخه اندروید |

 

Touch The Notch 1.2.0 نام یک اپ جدید، کاربردی و مفید برای کاربران گوشی‌های اندروید است که به آن‌ها قابلیتی می‌دهد که بتوانند از سوراخ دوربین (ناچ) گوشی تلفن همراه خود استفاده‌ی حداکثری داشته باشند! همانطور که می‌دانید، ناحیه ناچ در گوشی‌های اندروید و iOS، قسمتی از فضای بالای صفحه است که به دوربین سلفی اختصاص دارد. این خمیدگی که در طی چند سال اخیر،‌به شناسنامه‌ی ظاهری بسیاری از گوشی‌های هوشمند بدل شده، مدتی است که توانسته با گنجاندن قابلیت داینامیک آیلند (جزیره پویا) در گوشی‌های آیفون، جذابیت دوچندانی پیدا کند. اگر کاربران دستگاه‌های اندروید هستید و می‌خواهید شکلی از داینامیک آیلند را در دستگاه خود هم تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم این ابزار کاربردی را از دست ندهید.

تاچ د ناچ؛ اپلیکیشن جدیدی است که با استفاده از آن کاربر می‌تواند سوراخ دوربین یا همان ناچ گوشی تلفن همراه خود را به یک کلید میانبر برای دسترسی سریع به اپلیکیشن‌های دیگر تبدیل کند. این نرم افزار که تنها چند روز از زمان انتشار آن گذشته، تاکنون توانسته توجه طیف گسترده‌ای از کاربران را به خود جلب کند؛ از این روی اگر که شما نیز به دنبال ابزاری جهت استفاده حداکثری از فضای ناچ در گوشی تلفن همراه خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم این اپ کاربردی و مفید را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Touch The Notch برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Touch The Notch :

– امکان ثبت اسکرین شات با لمس ناحیه ناچ

– امکان خاموش و روشن کردن فلاش دوربین

– قابلیت دسترسی سریع به اپلیکیشن‌های پرکاربرد با لمس آیکون مربوطه در فضای ناچ

– امکان تماس سریع با مخاطبان در شرایط اضطراری

– دارا بودن ظاهر زیبا و جذاب

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Touch The Notch1 85x150 - دانلود Touch The Notch 1.2.0 - سوراخ دوربین را به یک دکمه پرکاربرد تبدیل کنید! Touch The Notch2 85x150 - دانلود Touch The Notch 1.2.0 - سوراخ دوربین را به یک دکمه پرکاربرد تبدیل کنید! Touch The Notch3 85x150 - دانلود Touch The Notch 1.2.0 - سوراخ دوربین را به یک دکمه پرکاربرد تبدیل کنید! Touch The Notch4 85x150 - دانلود Touch The Notch 1.2.0 - سوراخ دوربین را به یک دکمه پرکاربرد تبدیل کنید!

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 3.54 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR