دانلود FastFlix 5.5.5 – نرم افزار تبدیل فرمت‌های ویدیویی

دانلود FastFlix 5.5.5 - نرم افزار تبدیل فرمت‌های ویدیویی

 

دانلود FastFlix

| نرم افزار تبدیل فرمت‌های ویدیویی |

 

FastFlix 5.5.5 نام یک نرم افزار رایگان و متن‌باز برای تبدیل فرمت‌های ویدیویی است که ضمن سازگاری با طیف گسترده‌ای از فرمت‌های رایج در بازار به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید با بهره‌گیری از امکانات FFmpeg، ویدیوهای خود را به فرمت‌های متنوع تبدیل کنید. این نرم افزار یک اپلیکیشن مجهز به رابط گرافیکی است که با کمترین افت کیفیت به شما امکانی می‌دهد که بتوانید فیلم‌ها را به فرمت‌های مختلف تبدیل کرده و همچنین در صورت تمایل، زیرنویس‌ها را هم به آن بچسبانید. این نرم افزار از امکان پردازش سریع فیلم‌ها پشتیبانی داشته و قادر است ویدیوهایی با کیفیت بالا را در دسترس قرار دهد.

این نرم افزار ضمن سازگاری کامل با نیاز کاربران مختلف، قابلیتی را فراهم می‌کند که بتوانید بدون نیاز به هرگونه مبدل دیگر، فیلم‌های خود را به فرمت‌های رایج تبدیل کنید. این نرم افزار مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که کاربران با هر میزان آشنایی با مهارت‌های کار با کامپیوتر می‌توانند از امکانات این ابزار نهایت بهره را ببرند. تنها کافی‌ست که ویدیوهای خود در یکی از فرمت‌های MP4, MKV, MOV, M4V, AVI, DIVX, WebM, MPG, MP2, MPEG, OGG, MOV, M4P, FLV را در برنامه فراخوانی کنید تا در ادامه بتوانید فایل خروجی را بسته به نیاز خود تحویل بگیرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار FastFlix را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار FastFlix :

– امکان تبدیل انواع فایل‌های ویدیویی به همدیگر

– پشتیبانی از طیف گسترده فرمت‌ها شامل MP4, MKV, MOV, M4V, AVI, DIVX, WebM, MPG, MP2, MPEG, OGG, MOV, M4P, FLV, HEVC, YUV

– پشتیبانی از اندرهای نرم افزاری و سخت افزاری

– رایگان و متن‌باز بودن

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Dragonrise Games YoloMouse.cover1  300x169 - دانلود FastFlix 5.5.5 - نرم افزار تبدیل فرمت‌های ویدیویی Dragonrise Games YoloMouse.cover2  300x169 - دانلود FastFlix 5.5.5 - نرم افزار تبدیل فرمت‌های ویدیویی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 42.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR