دانلود KS-Soft IP-Tools 3.00 – نرم افزار تست و مدیریت شبکه

دانلود KS-Soft IP-Tools 3.00 - نرم افزار تست و مدیریت شبکه

 

دانلود KS-Soft IP-Tools

| نرم افزار تست و مدیریت شبکه |

 

KS-Soft IP-Tools 3.00 نام یک ابزار جددی، کاربردی و مفید برای تست و مدیریت شبکه است. در عصر فناوری اطلاعات امروز، متخصصین آی‌تی با چالش‌های زیادی در روزمره خود روبرو می‌شوند. از جمله این چالش‌ها می‌توان به مدیریت و پیکربندی شبکه‌ها، تشخیص و رفع مشکلات شبکه، شناسایی دستگاه‌ها و سرویس‌های در دسترس و بررسی امنیت شبکه اشاره کرد. برای مواجهه با این چالش‌ها، متخصصین آی‌تی به ابزارهای مخصوص نیاز دارند که قادر به انجام تست‌ها و عملکردهای مورد نیاز در شبکه‌ها باشند. نرم‌افزاری که در این مطلب برای شما آماده کرده‌ایم، یک پکیج جامع از ابزارهای مدیریت شبکه و آدرس‌دهی IP است که به صورت کامل برای مشاهده و مدیریت شبکه‌ها طراحی شده است. این نرم‌افزار شامل ابزارهای مختلفی است که به متخصصین آی‌تی کمک می‌کند تا به سرعت مشکلات شبکه را شناسایی و رفع کنند.

این برنامه، برای متخصصین آی‌تی کمک قابل توجهی به انجام تست‌ها و مدیریت شبکه‌ها می‌کند. با استفاده از این ابزار، آن‌ها می‌توانند به سرعت مشکلات شبکه را شناسایی کرده و رفع کنند. این نرم‌افزار قابلیت‌های گسترده‌ای دارد که به متخصصین آی‌تی امکان مدیریت و پیکربندی شبکه‌ها، تست کردن دستگاه‌ها و سرویس‌ها، بررسی امنیت شبکه، تشخیص مسیریابی و… را می‌دهد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار KS-Soft IP-Tools را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار KS-Soft IP-Tools :

– امکان انجام چندین تست و عملکرد به طور همزمان

– قابلیت کار با چندین هاست مختلف

– قابلیت گزارش‌گیری از نتایج در فرمت‌های TEXT, HTML و …

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

KS Soft IP Tools.cover1  300x184 - دانلود KS-Soft IP-Tools 3.00 - نرم افزار تست و مدیریت شبکه KS Soft IP Tools.cover2  300x155 - دانلود KS-Soft IP-Tools 3.00 - نرم افزار تست و مدیریت شبکه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.15 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR