دانلود Fast Video Cutter Joiner 2.3.0.0 – برش و ادغام سریع فیلم‌ها

دانلود Fast Video Cutter Joiner 2.3.0.0 - برش و ادغام سریع فیلم‌ها

 

دانلود Fast Video Cutter Joiner

| برش و ادغام سریع فیلم‌ها |

 

Fast Video Cutter Joiner 2.3.0.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و قدرتمند در زمینه‌ی برش و ادغام فایل‌های ویدیویی است که با دارا بودن امکاناتی متعدد در این زمینه، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید فیلم‌های دلخواه خود را در این برنامه فراخوانی کرده و بخش‌های دلخواه خود را از آن جدا کرده و ویدیو کلیپ‌هایی کوتاه‌تر را با کنترل دقیق بر روی زمان آن‌ها بسازید. این نرم افزار یک جعبه ابزار بسیار ساده و سریع برای برش و ادغام ویدیو کلیپ‌های شماست که به دلیل سادگی در کارکرد، یکی از بهترین راهکارهای موجود برای این کار به شمار می‌رود.

این نرم افزار به دلیل دارا بودن یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند، حتی کاربران مبتدی را هم قادر می‌سازد که بتوانند با سهولت بسیار، ویدیو کلیپ‌های خود را برش داده و یا اینکه ویدیو کلیپ‌های کوتاه را به هم متصل کرده و یک ویدیوی واحد را بسازند. این نرم افزار، با پشتیبانی از طیف گسترده‌ی فرمت‌های ویدیویی به شما امکانی می‌دهد که بتوانید هرگونه فرمت‌های ویدیویی موجود را فراخوانی کرده و به سادگی آن‌ها را با هم ادغام کرده و یا بخش‌های مورد نظر را از آن جدا کنید.هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Fast Video Cutter Joiner را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Fast Video Cutter Joiner :

– امکان برش دادن ویدیوها

– توانایی جداسازی قسمت‌های دلخواه از فیلم‌های طولانی

– پشتیبانی از فرمت‌های ویدیویی مختلف مثل MKV, MP4, MOV و …

– امکان ادغام و یا متصل کردن ویدیو کلیپ‌ها به هم

– دارا بودن کارکرد ساده و سریع

– مجهز بودن به محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Fast Video Cutter Joiner.cover1  300x176 - دانلود Fast Video Cutter Joiner 2.3.0.0 - برش و ادغام سریع فیلم‌ها Fast Video Cutter Joiner.cover2  300x160 - دانلود Fast Video Cutter Joiner 2.3.0.0 - برش و ادغام سریع فیلم‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 23.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR