دانلود ImPlay 1.5.1 – نرم افزار پخش حرفه‌ای فرمت‌های صوتی و تصویری

دانلود ImPlay 1.5.1 - نرم افزار پخش حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی

 

دانلود ImPlay

| نرم افزار پخش حرفه‌ای فرمت‌های صوتی و تصویری |

 

ImPlay 1.5.1 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای پخش فرمت‌های ویدیویی است که با کمک آن شما می‌توانید هر نوع فرمت دیجیتالی موجود را در ویندوز پخش کنید. این برنامه در واقع نرم افزار قدرتمند و چند منظوره است که به کاربران اجازه می‌دهد تا فایل‌های ویدئویی و صوتی را در انواع فرمت‌های مختلف پخش و مدیریت کنند. این نرم این نرم افزار از انواع دیس‌های دی وی دی و بلوری، فایل‌های ویدئویی آنلاین، فایل‌های صوتی در انواع فرمت‌ها و حتی فرمت‌های تصویری مختلف پشتیبانی می‌کند. یکی از مزایای اصلی این برنامه، پشتیبانی از انواع فرمت‌های مختلف ویدئویی و صوتی است. این امکان به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به تبدیل فایل، فیلم‌ها و موسیقی‌های مختلف را تماشا و گوش کنند. علاوه بر این، قابلیت پخش فایل‌های زیرنویس، افزودن لیست پخش، تغییر کیفیت تصویر و صدا، تنظیمات زیرنویس و بسیاری ویژگی‌های دیگر نیز از دیگر امکانات این برنامه به حساب می‌آید.

نرم افزاری که در این مطلب، برای شما بازدیدکنندگان عزیز آماده کرده‌ایم، یک مدیا پلیر قوی و کاربردی برای ویندوز است که شما می‌توانید از تجربه کار با آن نهایت استفاده را داشته باشید. نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و سریع است و کاربر می‌تواند طی چند قدم ساده این ابزار را آماده‌ی استفاده کرده و انواع دیسک‌های DVD, Blu-ray, ISO و … را پخش نماید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ImPlay را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ImPlay :

– سازگاری با انواع فرمت‌های دیجیتالی براش پخش در ویندوز

– امکان پخش با کیفیت بالا

– امکان کنترل پخش با شرتکات‌های کیبورد

– قابلیت ثبت اسکرین‌شات از صفحه

– امکان نمایش عکس و فیلم در فرمت‌های مختلف

– سازگاری با امکان نمایش زیرنویس فیلم

– امکان پخش دیسک‌های Blu-ray/DVD

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ImPlay.cover1  300x176 - دانلود ImPlay 1.5.1 - نرم افزار پخش حرفه‌ای فرمت‌های صوتی و تصویری ImPlay.cover2  300x248 - دانلود ImPlay 1.5.1 - نرم افزار پخش حرفه‌ای فرمت‌های صوتی و تصویری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 59 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR