دانلود TweakNow WinIcon Extractor 1.0.0 – نرم افزار استخراج آیکون از فایل‌های اجرایی ویندوز

دانلود TweakNow WinIcon Extractor 1.0.0 - نرم افزار استخراج آیکون از فایل‌های اجرایی ویندوز

 

دانلود WinIcon

| نرم افزار استخراج آیکون از فایل‌های اجرایی ویندوز |

 

TweakNow WinIcon Extractor 1.0.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور استخراج آیکون از فایل‌های اجرایی و لایبرری‌ها در ویندوز است که می‌تواند این کار را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما به انجام برساند. همانطور که می‌دانید، تقریبا هر فایل یا فولدری که در ویندوز با آن سر و کار داریم، به خودی خود دارای یک فایل آیکون (Icon) در فرمت ICO. است که در دل آن فایل یا ساختار مربوطه گنجانده شده و در حالت عادی امکان دسترسی به آن وجود ندارد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، راهکاری سریع و ساده را فراهم می‌کند تا به کمک آن شما بتوانید آیکون‌ها را از دل فایل‌های EXE, DLL بیرون کشیده و آن‌ها را در فرمت PNG ذخیره کنید.

با استفاده از این نرم افزار سریع و ساده، کاربر می‌تواند فایل‌های DLL پیش‌فرض ویندوز، فایل‌های اجرایی مختلف در فرمت EXE و یا حتی آیکون‌هایی با فرمت ICO را انتخاب کند و سپس تنها با یک کلیک، از آن خروجی با فرمت PNG بگیرد. این نرم افزار مختص مواقعی است که بنا به هر دلیلی، به نسخه اصلی آیکون یک برنامه یا بازی به‌خصوص دسترسی ندارید و می‌خواهید هرطور که شده، به آیکون آن با کیفیت اصلی دسترسی پیدا کنید. این ابزار به شما امکانی خواهد داد که بتوانید در نهایت سادگی از آیکون‌های دلخواه خود خروجی PNG بگیرید و آن را در سیستم خود ذخیره کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار TweakNow WinIcon Extractor را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TweakNow WinIcon Extractor :

– امکان استخراج آیکون از فایل‌های EXE, DLL, ICO

– توانایی ذخیره آیکون‌ها در اندازه‌های مختلف

– امکان ذخیره آیکون‌ها در فرمت PNG

– مجهز بودن به محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

WinIcon.cover1  300x156 - دانلود TweakNow WinIcon Extractor 1.0.0 - نرم افزار استخراج آیکون از فایل‌های اجرایی ویندوز WinIcon.cover2  300x156 - دانلود TweakNow WinIcon Extractor 1.0.0 - نرم افزار استخراج آیکون از فایل‌های اجرایی ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8.33 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR