دانلود ChromeFox – تغییر دادن محیط کاربری مرورگر فایرفاکس به گوگل کروم

دانلود ChromeFox - تغییر دادن محیط کاربری مرورگر فایرفاکس به گوگل کروم

 

دانلود ChromeFox

| تغییر دادن محیط کاربری مرورگر فایرفاکس به گوگل کروم |

 

ChromeFox یک پروژه جدید و کاملا رایگان در گیت‌هاب (GitHub) است که به منظور تغییر دادن رابط گرافیکی مرورگر فایرفاکس عرضه گردیده و علاقه‌مندان به مرورگر گوگل کروم (Google Chrome) را قادر می‌سازد تا دیگر مرورگر نصب شده بر روی سیستم خود را نیز به گوگل کروم شبیه‌سازی کنند. همانطور که می‌دانید، انتخاب مرورگر اینترنتی یک امر کاملا سلیقه‌ای است و با توجه به محبوبیت بسیار بالای مرورگر گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس در بین کاربران، به هیچ وجه نمی‌توان از میان آن‌ها یکی را انتخاب کرد. از این روی، بسیاری از کاربران از هردوی این مرورگرها در سیستم به طور همزمان استفاده کرده و در مواقع مختلف هرکدام را مورد استفاده قرار می‌دهند.

مشکلی که بسیاری از افراد در همین رابطه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، عدم آشنایی کامل به مرورگری است که نسبت به مرورگر دیگر از کاربرد کمتری برای آن‌ها برخوردار بوده است. در همین رابطه، نرم افزار کوچک و ساده‌ای را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که می‌تواند رابط گرافیکی مرورگر گوگل کروم را به طور کامل بر روی مرورگر فایرفاکس پیاده کند. در واقع اگر شما به رابط گرافیکی مرورگر فایرفاکس عادت نداشته و می‌خواهید آن را به مرورگر گوگل کروم شبیه کنید، استفاده از کروم فاکس بهترین انتخاب ممکن است. هم اکنون می توانید نرم افزار Cairo Desktop را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ChromeFox :

– شبیه ساختن مرورگر فایرفاکس به کروم

– مناسب برای کاربران ثابت مرورگر کروم

– امکان استفاده از دو مرورگر مجزا با ظاهر کاملا یکسان

– حجم بسیار کم و نصب ساده

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ChromeFox.cover1  300x191 - دانلود ChromeFox - تغییر دادن محیط کاربری مرورگر فایرفاکس به گوگل کروم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– از منوی فایرفاکس، بر روی Help > Troubleshooting Info > Profile Directory > Open Folder کلیک کنید.

– در پنجره باز شده، فولدری تحت عنوان “chrome” ایجاد کنید.

– فایل دانلودی را از حالت فشرده خارج ساخته و هر سه فایل userChrome.xml, userChrome.js, userChrome.css را در فولدر فوق کپی کنید.

مشخصات
  • فرمت : JS + CSS + XML
  • حجم : 500 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR