دانلود بازی انگری بردز Angry Birds 7.8.7 برای آندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی انگری بردز Angry Birds 5.1.0 برای آندروید

 

دانلود بازی انگری بردز Angry Birds برای آندروید

| + نسخه بی نهایت |

 

Angry Birds 7.8.7 بی شک موفق ترین و پرفروشترین بازی های موبایل سال 2012 میلادی می باشد که دارای 300 مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است.

امروز ، نسخه جدید بازی انگری بردز Angry Birds Android برای گوشی های موبایل آندروید عرضه شده است. این نسخه از بازی تغییراتی در آن ایجاد شده و مراحل جدیدی به آن اضافه شده است. شما هم اکنون می توانید بازی انگری بردز برای اندروید را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR