دانلود Xelitan Video Player 1.0 – نرم افزار پخش فرمت‌های ویدیویی

دانلود Xelitan Video Player 1.0 - نرم افزار پخش فرمت‌های ویدیویی

 

دانلود Xelitan Video Player

| نرم افزار پخش فرمت‌های ویدیویی |

 

Xelitan Video Player 1.0 نام یک ویدیو پلیر جدید، کاربردی و قدرتمند است که با دارا بودن امکانات متعدد، تمام انتظارات شما از یک پلیر ویدیویی را برآورده می‌کند. این نرم افزار با دارا بودن امکان پخش انواع فرمت‌ها، یکی از بهترین ابزارهای موجود برای پخش ویدیوهای آنلاین، لیست‌های پخش و شمار بسیاری از فرمت‌های رایج ویدیویی است. با وجود اینکه این روزها، پخش ویدیو به صورت آنلاین و استریم محبوبیت بیشتری دارد، اما هنوز هم بسیاری از افراد با توجه به مزایای متعددی که ویدیوهای آفلاین دارند، اقدام به دانلود جداگانه فیلم و ویدیوها می‌کنند. اگر که برای سیستم خود به دنبال یک ویدیو پلیر کاربردی برای پخش فیلم‌ها هستید، این نرم افزار می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای شما باشد.

این نرم افزار یکی از جدیدترن ویدیوپلیرهای منتشر شده با قابلیت پخش فرمت‌های MP4, MKV, AVI, MOV, 3GP, WEBM و … است. قابل ذکر است که این ابزار همچنین می‌تواند ویدیوهای آنلاین شما را نیز پخش کند. این برنامه مجهز به یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند است و با وجود امکانات متعدد در آن، سعی بر آن بوده که حتی کاربران مبتدی هم بتوانند از مزایای آن نهایت استفاده را داشته باشند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Xelitan Video Player را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Xelitan Video Player :

– امکان پخش ویدیو در انواع فرمت‌های MP4, MKV, AVI, MOV, 3GP, WEBM

– امکان پخش موسیقی در انواع فرمت‌های MP3, OGG, M4A, WAV, MID

– امکان اعمال انواع فیلتر بر روی ویدیوها

– امکان پخش ویدیو و یا صوت آنلاین با پشتیبانی از پلی‌لیست‌های آنلاین

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Xelitan Video Player.cover1  300x261 - دانلود Xelitan Video Player 1.0 - نرم افزار پخش فرمت‌های ویدیویی Xelitan Video Player.cover2  300x248 - دانلود Xelitan Video Player 1.0 - نرم افزار پخش فرمت‌های ویدیویی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 31.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR