دانلود PDF Utility 5.6 – کار بر روی فایل های PDF در اندروید

دانلود PDF Utility 5.6 - کار بر روی فایل های PDF در اندروید

 

دانلود PDF Utility برای اندروید

| نرم افزار کار بر روی فایل های PDF در اندروید |

 

PDF Utility 5.6 نرم افزاری قدرتمند و ساده ، جهت انجام فعالیت های مختلف و کاربردی بر روی فایل های PDF است. اگر شما هم یک فایل PDF اعم از یک کتاب دانشگاهی ، کتاب الکترونیکی داستانی ، راهنمای تصویری ، مجله یا … را در گوشی اندرویدی خود نگهداری می کنید و می خواهید قسمت های مهم آن را در قالب یک فایل PDF کوچک و سبک تر نگهداری کنید ، لازم است ابزاری حرفه ای را جهت کار با اسناد PDF در اختیار داشته باشید. یکی از این نرم افزارها PDF Utility است. PDF Utility به شما این قابلیت را می دهد که اسناد PDF خود را تکه تکه کرده و یک فایل سنگین را به چندین فایل PDF کوچک تر تقسیم کنید.

علاوه بر این ها ، شما می توانید چندین فایل PDF را با همدیگر ادغام کرده و یک فایل تکی تشکیل دهید. علاوه بر این ها نرم افزار PDF Utility به شما این امکان را می دهد که تصاویر موجود در فایل های PDF را استخراج کرده و آنان را به صورت جداگانه نگهداری کنید. تا پیش از این ، انجام هریک از این کارها نیازمند یک نرم افزار قدرتمند در سیستم کامپیوتری بود ، اما از این پس شما می توانید تمامی کارهای دلخواه خود را بر روی فایل های PDF به طور مستقیم در گوشی اندرویدی خودتان انجام دهید. از سایر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان رمزگذاری و همچنین تبدیل مجموعه ای از عکس ها به فایل PDF اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار PDF Utility را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PDF Utility1 PDF Utility2 PDF Utility3 PDF Utility4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 8.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR