دانلود Solus 4.5 – جدیدترین نسخه از سیستم عامل رایگان لینوکس سولوس

دانلود Solus 4.5 - جدیدترین نسخه از سیستم عامل رایگان لینوکس سولوس

 

دانلود Solus

| جدیدترین نسخه از سیستم عامل رایگان لینوکس سولوس |

 

Solus 4.5 نام یک توزیع جدید لینوکسی است که برای کاربارن خانگی تهیه و توسعه یافته و به کاربران امکانی می‌دهد که بتوانند یک تجربه کاملا متفاوت را برای کار با رایانه شخصی خود داشته باشند. لینوکس یکی از سیستم‌عامل‌های پرکاربرد و محبوب در دنیای رایانه است که به صورت متن‌باز در دسترس عموم قرار دارد. لینوکس بر پایه هسته لینوکس (Linux Kernel) ساخته شده و به عنوان یک سیستم‌عامل توزیع‌های مختلفی همچون Ubuntu, Fedora, Debian و … برای آن عرضه گردیده است. با وجود تعداد زیادی توزیع لینوکسی که بر اساس کاربردها و اهداف مختلف طراحی شده‌اند، سولوس یکی از توزیع‌های متمایز و نوآورانه است. Solus یک توزیع مستقل از لینوکس است که با هدف ارائه یک سیستم عامل کامل و به‌روز و با تمرکز بر تجربه کاربری به وجود آمده است. این توزیع برای کاربران مبتدی تا حرفه‌ای طراحی شده و با استفاده از رابط کاربری کاملا جدید خود، تجربه کاربری شگفت‌انگیزی ارائه می‌دهد.

Solus دارای فروشگاه نرم افزاری خود به نام “Solus Software Center” است که به کاربران اجازه می‌دهد نرم‌افزارهای محبوب را با چند کلیک نصب کنند. همچنین مخزن نرم‌افزاری متنوع و با کیفیت و از جمله نرم‌افزارهای به‌روز و پایدار، یکی از ویژگی‌های بارز سولوس است. این توزیع همچنین برای ارائه به‌روزرسانی‌های امنیتی و به‌روزرسانی‌های دارای ویژگی آخر هفته به شکل برنامه‌ریزی شده‌ای شناخته می‌شود تا به کاربران اطمینان داده شود که سیستم‌عامل آنها همیشه به‌روز است. در نهایت، سولوس با تمرکز بر روی کیفیت و کارایی، توانسته است جای خود را در جامعه لینوکس پیدا کرده و به عنوان یک توزیع مدرن و جذاب شناخته شود که برای کاربرانی که به دنبال یک سیستم‌عامل استیبل و کارآمد هستند، گزینه‌ی جذابی به حساب بیاید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Solus را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Solus :

– دارا بودن محیط گرافیکی کاملا جدید و جذاب

– دارا بودن استور نرم افزاری رایگان برای دریافت تازه‌ترین برنامه‌ها از آن

– بروزرسانی مداوم و امنیت بسیار بالا

 

 

تصاویری از محیط سیستم عامل سولوس :

 

Solus.cover1  300x169 - دانلود Solus 4.5 - جدیدترین نسخه از سیستم عامل رایگان لینوکس سولوس Solus.cover2  300x169 - دانلود Solus 4.5 - جدیدترین نسخه از سیستم عامل رایگان لینوکس سولوس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 3 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR