دانلود Autodesk FormIt Pro 2023.1 x64 – نرم افزار طراحی و ایده‌پردازی مفهومی سازه‌های عمرانی

دانلود Autodesk FormIt Pro 2022.0.1 x64 - نرم افزار طراحی و ایده‌پردازی مفهومی سازه‌های عمرانی

 

دانلود Autodesk FormIt Pro

| نرم افزار طراحی و ایده‌پردازی مفهومی سازه‌ها عمرانی |

 

Autodesk FormIt Pro 2023.1 x64 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند است که توسط کمپانی اتودسک (Autodesk) برای متخصصین حوزه معماری و عمران تولید شده است. همانطور که می‌دانید، طی چند سال اخیر این شرکت نرم افزاری توانسته با معرفی محصولات نرم افزاری متعدد در حوزه صنعت توانسته به محبوبیت بسیاری در بین کاربران و فعالان حوزه صنعت دست یابد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یکی دیگر از ابزارهای جدید این شرکت را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم که با هدف طراحی و ترسیم 3 بعدی در فاز طراحی مفهومی (کانسپت) مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این برنامه، شما در هر مکان و زمان به یک محیط طراحی ساده و در عین حال قدرتمند برای طراحی دسترسی دارید. ممکن است در هر کجا که باشید، ناگهان ایده‌ای به ذهن‌تان خطور کند که با به‌کاربندی آن در طرح عمرانی مورد نظرتان، یک کانسپت جذاب را خلق کنید. این برنامه، دقیقا همان ابزاری است که برای ترسیم اینگونه کانسپت‌ها به آن نیاز دارید و در اینجا، جدیدترین نسخه از آن را خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم کرد.

در صورتی که شما هم از کاربران حرفه‌ای محصولات اتودسک و به‌خصوص ابزارهای طراحی و نقشه‌کشی سازه‌های عمرانی هستید، اتودسک فرم‌ایت (Autodesk FormIt) می‌تواند درست در زمانی که ایده‌ها شکل می‌گیرند، ابزار لازم برای طراحی کانسپت‌ها را در اختیار شما قرار دهد. با این نرم افزار و ابزارهای موجود در آن، کاربر می‌تواند مدل‌ها را با سهولت و دقت بالا طراحی کند و ایده‌های خود را طراحی و مدیریت نماید. این محصول نرم افزاری جدید، در یکپارچگی کامل با اتودسک رویت (Autodesk Revit) کار می‌کند و شما می‌توانید هندسه طراحی شده در این برنامه را به طور مستقیم به رویت منتقل کنید و با سرعت بسیار بیشتری ایده‌ها و کانسپت‌ها را در محیط رویت به طراحی واقعی نزدیک کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار xemu را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Autodesk FormIt Pro :

– امکان طراحی و ترسیم انواع ایده‌های مفهومی در صنعت ساخت و ساز

– امکان ترسیمات حرفه‌ای با قابلیت ایمپورت فایل‌های CAD و ارسال به رویت

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– مناسب برای فعالان طراحی و نقشه‌کشی سازه‌های عمرانی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Autodesk FormIt.cover1  300x162 - دانلود Autodesk FormIt Pro 2023.1 x64 - نرم افزار طراحی و ایده‌پردازی مفهومی سازه‌های عمرانی Autodesk FormIt.cover2  300x165 - دانلود Autodesk FormIt Pro 2023.1 x64 - نرم افزار طراحی و ایده‌پردازی مفهومی سازه‌های عمرانی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1130 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR