دانلود اپلیکیشن تامین اجتماعی من 1.0.4 برای اندروید

دانلود اپلیکیشن تامین اجتماعی من 1.0.4 برای اندروید

 

دانلود تامین اجتماعی من برای اندروید

| دریافت خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی برای اندروید |

 

تامین اجتماعی من 1.0.4 نرم افزار رسمی سازمان تامین اجتماعی برای کاربران اندروید است. از این پس، کلیه بیمه‌شدگان و مستمری بگیران این سازمان، می‌توانند خدمات غیرحضوری خود را از طریق این اپلیکیشن بر روی گوشی و تبلت‌های خود دریافت کنند. از آنجا که جمعیت تحت پوشش این سازمان در کشور، بیش از 13 میلیون نفر است، با در نظر گرفتن اعضای خانواده این عزیزان، می‌توان تعداد افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی را بالای 40 میلیون نفر از جمعیت کشور پیش‌بینی کرد. با توجه به محدودیت‌های جغرافیایی در زمینه احداث مراکز و شعبات مختلف این سازمان، اپلیکیشن تامین اجتماعی من می‌تواند نقش مفیدی را در ارائه سرویس‌های کاربردی به افراد ایفا کند.

با توجه به رویکرد سازمان تامین اجتماعی، این اپلیکیشن قصد دارد امکانات و مزایای بسیار گسترده‌ای را برای افراد تحت پوشش این بیمه فراهم آورد. هر بیمه شده، می‌تواند با وارد نمودن شناسه کاربری و رمز عبور، به اطلاعات کاملی از قبیل: آخرین روز کارکرد سابقه، آخرین دستمزد، وضعیت حمایت‌های درمانی، وضعیت بیمه پرداز، نوع بیمه، مشخصات شعبه، کارگاه و … را دریافت نماید. هم اکنون می توانید نرم افزار همپا برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار تامین اجتماعی من :

– امکان دسترسی به آخرین اطلاعات مربوط به دستمزد، وضعیت حمایت‌های درمانی، نوع بیمه و … به کمک نام کاربری و رمز عبور

– استعلام مستمری بگیران و نمایش فیش مستمری

– استعلام و نمایش میزان بدهی کارفرمایان

– نمایش اطلاعات مراکز سازمان تامین اجتماعی

– نمایش اخبار سازمان به تفکیک جدیدترین‌ و پربازدیدترین‌ها

– امکان دسترسی به فرم‌های سازمانی

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MyTamin1 85x150 - دانلود اپلیکیشن تامین اجتماعی من 1.0.4 برای اندروید MyTamin2 85x150 - دانلود اپلیکیشن تامین اجتماعی من 1.0.4 برای اندروید MyTamin3 85x150 - دانلود اپلیکیشن تامین اجتماعی من 1.0.4 برای اندروید MyTamin4 85x150 - دانلود اپلیکیشن تامین اجتماعی من 1.0.4 برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 20 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR