دانلود iDealshare VideoGo 6.7.2.8768 – نرم افزار ویرایش و تبدیل فرمت فیلم

دانلود iDealshare VideoGo 6.7.2.8768 - نرم افزار ویرایش و تبدیل فرمت فیلم

 

دانلود iDealshare VideoGo

| نرم افزار ویرایش و تبدیل فرمت فیلم |

 

iDealshare VideoGo 6.7.2.8768 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای ویرایش و تبدیل فرمت فیلم‌ها است. نرم افزارهای مبدل و ویرایش فیلم یک ابزار اساسی برای افرادی هستند که با ویدیوها کار می‌کنند. این نرم افزارها امکان تبدیل فرمت‌های مختلف فیلم را فراهم می‌کنند و همچنین برای ویرایش ساده ویدیوها و تنظیمات اولیه استفاده می‌شوند. یکی از چالش‌های اصلی بسیاری از کاربران در این حوزه، مواجهه با فرمت‌های مختلف فیلم است. هر دستگاه یا برنامه ممکن است از یک فرمت ویدیویی خاص پشتیبانی کند و این باعث می‌شود که نیاز به تبدیل فرمت فیلم‌ها باشد. علاوه بر این، ویرایش فیلم‌ها ممکن است چالش‌های خود را داشته باشد تا به دلایلی از قبیل کاهش کیفیت یا اشکالات فنی که ممکن است در حین این فرآیند وجود داشته باشد.

 نرم افزارهای مبدل و ویرایش فیلم ابزارهای قدرتمندی برای کاربران فراهم می‌کنند تا بتوان از طریق آن‌ها، بسیاری از چالش‌های ذکر شده را برطرف کرد. این نرم افزارها به کاربران امکان می‌دهند تا فیلم‌های خود را به فرمت‌های مختلف تبدیل کرده و همچنین ویرایش‌های ابتدایی مانند تغییر اندازه، برش، ادغام فایل‌ها و افزودن افکت‌های ساده را انجام دهند. این ابزارها به کاربران امکان می‌دهند تا فیلم‌های خود را مناسب برای نمایش در دستگاه‌های مختلف کنند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار iDealshare VideoGo را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار iDealshare VideoGo :

– پشتیبانی از انواع فرمت‌های ویدیویی

– قابلیت جستجو و جایگزینی کلمات در زیرنویس

– امکان مدیریت، ویرایش و یا ساخت زیرنویس در انواع فرمت‌ها

– امکان همگام‌سازی (جلو و عقب کردن) زیرنویس‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

iDealshare VideoGo.cover1  300x212 - دانلود iDealshare VideoGo 6.7.2.8768 - نرم افزار ویرایش و تبدیل فرمت فیلم iDealshare VideoGo.cover2  300x270 - دانلود iDealshare VideoGo 6.7.2.8768 - نرم افزار ویرایش و تبدیل فرمت فیلم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 18.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR