دانلود TXTvault Password Manager 1.1.0 – نرم افزار مدیریت رمزهای عبور

دانلود TXTvault Password Manager 1.1.0 - نرم افزار مدیریت رمزهای عبور

 

دانلود TXTvault Password Manager

| نرم افزار مدیریت رمزهای عبور |

 

TXTvault Password Manager 1.1.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و مفید به منظور مدیریت پسورد یا رمز عبور در حساب‌های مختلف کاربری است. نرم افزارهای مدیریت رمز عبور یا پسورد منیجرها ابزارهایی هستند که به کاربران کمک می‌کنند تا رمزهای عبور خود را بدون نگرانی از فراموشی یا نفوذ هکرها ذخیره و مدیریت کنند. این نرم‌افزارها به کاربران امکان می‌دهند که رمزهای عبور خود را در یک محیط امن ذخیره کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهند تا بدون نیاز به یادآوری یا وارد کردن رمزها در هر بار ورود به سامانه‌ها و وبسایت‌ها وارد شوند. این نوع نرم‌افزارها معمولاً دارای ویژگی‌های امنیتی قوی مانند رمزنگاری قوی داده‌ها، امکان تولید رمزهای عبور قوی و پیچیده، قابلیت اشتراک گذاری امن رمزها با دیگران و همچنین قابلیت ایجاد یادآوری برای تعویض رمزنگاری ها هستند.

استفاده از پسورد منیجرها به کاربران کمک می‌کند تا بهبود امنیت رمزهای عبور خود را از طریق استفاده از رمزهای متفاوت و پیچیده امکان‌پذیر باشد و از احتمال خطرات امنیتی ناشی از استفاده از رمزهای ساده یا تکراری کاسته شود. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک ابزار پسورد منیجر جدید را به شما معرفی می‌کنیم که به کمک آن بتوانید رمزهای عبور خود را با سهولت بسیار مدیریت و آن‌ها را در یک فضای امن ذخیره و در هر زمان اقدام به استفاده از آن‌ها کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Smart BarCoder را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار TXTvault Password Manager :

– مجهز بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– پشتیبانی از زبان‌های مختلف نوشتاری

– قابلیت بکاپ‌گیری و بازیابی

– امکان مدیریت پسوردهای پیچیده در انواع حساب‌ها

– امکان دسترسی آفلاین و بدون نیاز به اینترنت

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TXTvault Password Manager.cover1  300x170 - دانلود TXTvault Password Manager 1.1.0 - نرم افزار مدیریت رمزهای عبور TXTvault Password Manager.cover2  300x170 - دانلود TXTvault Password Manager 1.1.0 - نرم افزار مدیریت رمزهای عبور

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 71 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR