دانلود بازی Infinity Loop 5.46 – حلقه های بی نهایت برای اندروید

دانلود بازی Infinity Loop 5.46 - حلقه های بی نهایت برای اندروید

 

دانلود بازی Infinity Loop برای اندروید

| بازی حلقه های بی نهایت برای اندروید |

 

Infinity Loop 5.46 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های پازلی از استودیوی بازی سازی Infinity Games است. اگر شما هم از دوست‌داران بازی‌هایی در سبک و سیاق ساده با گرافیک صاف و روان هستید، بازی حلقه‌های بی‌نهایت را به عنوان یک سرگرمی خاص به شما پیشنهاد می‌کنیم. این بازی، از نظر بسیاری از پلیرها و علاقه‌مندان به سبک بازی‌های پازلی، به عنوان برترین بازی سال 2017 انتخاب شد. همانطور که از عنوان این بازی پیداست، شما با یک بازی بی‌نهایت سر و کار دارید. این بدان معناست که چالش‌ها و پازل‌های این بازی هیچ‌گاه تمامی نداشته و می‌توانید تا ماه‌ها و یا حتی سال‌ها با آن سرگرم باشید!

هدف اصلی در این بازی، ساخت حلقه‌های بی‌نهایت است. در هریک از مراحل این بازی، تعدادی از خطوط و نیم‌دایره‌ها وجود دارند که با لمس کردن آنان، چرخشی 90 درجه را به اجرا درخواهند آورد. هرچه مراحل را پیش‌تر ببرید، چالش‌های بازی نیز پیچیده‌تر خواهد شد و برای حل آنان باید مدت زمان بیشتری را صرف کنید. هم اکنون می توانید بازی Infinity Loop را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Infinity Loop :

– دارا بودن گیم‌پلی خلاقانه و منحصر به فرد

– امکان شرکت در پازل‌های پیچیده

– توانایی تجربه گیم‌پلی بی‌نهایت

– طراحی گرافیکی بسیار عالی

– صداپردازی مهیج

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Infinity Loop1 150x84 - دانلود بازی Infinity Loop 5.46 - حلقه های بی نهایت برای اندروید Infinity Loop2 150x84 - دانلود بازی Infinity Loop 5.46 - حلقه های بی نهایت برای اندروید Infinity Loop3 150x84 - دانلود بازی Infinity Loop 5.46 - حلقه های بی نهایت برای اندروید Infinity Loop4 150x84 - دانلود بازی Infinity Loop 5.46 - حلقه های بی نهایت برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 10.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR