اضافه کردن هواشناسی به تسکبار ویندوز 11

اضافه کردن هواشناسی به تسکبار ویندوز 11

 

آموزش اضافه کردن هواشناسی به تسکبار ویندوز 11

| چگونه اپلیکیشن Weather را به تسکبار ویندوز اضافه کنیم؟ |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که بتوانید با آن، اپلیکیشن هواشناسی (Weather) را به تسکبار ویندوز اضافه کنید. همانطور که می‌‌دانید، ویندوز 11 به عنوان جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل مایکروسافت تاکنون توانسته مخاطبان بسیار زیادی را جذب خود کند. یکی از تغییرات مهم و اساسی ویندوز 11 در بخش منوی تسکبار بوده است که تغییراتی نسبت به نسخه‌های قبلی دارد. در ویندوز 11، منوی تسکبار به صورت پیش‌فرض در مرکز و کمی شفاف است. این طراحی جدید به صورت تمام عرض صفحه نمایش قرار گرفته است و شامل عناصری مانند استارت منو، نوتیفیکیشن سنتر و قسمت مروبط به اپلیکیشن‌های در حال اجرا است.

در این مطلب، برای شما عزیزان یک آموزش ساده را آماده کرده‌ایم که با انجام آن در ویندوز 11 بتوانید Weather را به تسکبار اضافه کنید. این کار به شما امکانی می‌دهد که در تمامی ساعات کار با سیستم، به طور دقیق از وضعیت فعلی آب و هوا در محل زندگی خود به صورت زنده مطلع شوید. هم اکنون می توانید این آموزش مفید را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

WeatherApp.cover3  300x75 - اضافه کردن هواشناسی به تسکبار ویندوز 11

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

فعال کردن Weather در ویندوز 11

بر روی نوار تسکبار راست کلیک کرده و Taskbar Settings را بزنید. در پنجره باز شده در بخش Taskbar Items، دکمه Widgets را به حالت فعال درآورید.

WeatherApp.cover1  300x203 - اضافه کردن هواشناسی به تسکبار ویندوز 11

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

شما می‌توانید محل قرارگیری آیکون و اطلاعات هواشناسی بر روی تسکبار را نیز تغییر دهید. برای این کار آیتم Taskbar Behaviors را باز کرده و از منوی Taskbar Alignment، یکی از گزینه‌های وسط (Center) یا چپ (Left) را انتخاب کنید.

WeatherApp.cover2  300x203 - اضافه کردن هواشناسی به تسکبار ویندوز 11

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR