دانلود بازی Mustang Speedway 1.3 – اتومبیل‌رانی فورد موستانگ برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Mustang Speedway 1.3 - اتومبیل‌رانی فورد موستانگ برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Mustang Speedway برای اندروید

| بازی اتومبیل‌رانی فورد موستانگ برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Mustang Speedway 1.3 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ماشین‌سواری از استودیوی بازی سازی Delta Suîsse است. اتومبیل‌رانی، همواره سبکی از بازی‌های اندرویدی بوده که طرفداران بسیار زیادی نسبت به آن علاقه نشان داده‌اند. لذت اتومبیل‌رانی در صفحه نمایش لمسی گوشی‌‌های موبایل، برای بسیاری از گیمرها یک تجربه فوق‌العاده محسوب می‌شود. اگر شما نیز از دوست‌داران رقابت‌های اتومبیل‌رانی هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت حضور در چالش جذاب و سرگرم‌کننده این بازی را از دست ندهید. این بازی، یک شبیه‌سازی واقع‌گرایانه از رانندگی فورد موستانگ است که شما در آن می‌توانید یک مدل رویایی از این خودرو را انتخاب کرده و در خیابان‌های شهر به رانندگی بپردازید.

تمرکز اصلی سازنده این بازی، بر کنترل و هدایت خودروی فورد در محیط‌های ترافیکی بوده و بدون شک می‌توان گفت که موفقیت مناسبی را نیز در این زمینه کسب نموده است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به اتومبیل فورد موستانگ بوده و دوست دارید که در خیابان‌های شهر به رانندگی با این خودروی رویایی بپردازید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه این بازی مهیج را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی Mustang Speedway را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Mustang Speedway :

– دارا بودن مسیرهای متنوع برای تجربه رانندگی با خودروی فورد موستانگ

– امکان بازدید از محیط‌ها و مناظر خیره‌کننده و دیدنی

– قابلیت شخصی‌سازی مشخصه‌های ظاهری خودرو

– کیفیت گرافیکی و صداپردازی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Mustang Speedway1 150x84 - دانلود بازی Mustang Speedway 1.3 - اتومبیل‌رانی فورد موستانگ برای اندروید + نسخه بی نهایت Mustang Speedway2 150x84 - دانلود بازی Mustang Speedway 1.3 - اتومبیل‌رانی فورد موستانگ برای اندروید + نسخه بی نهایت Mustang Speedway3 150x84 - دانلود بازی Mustang Speedway 1.3 - اتومبیل‌رانی فورد موستانگ برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 72 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR