دانلود ActiveData For Excel 5.0.508 – افزونه آنالیز دیتا در اکسل

دانلود ActiveData For Excel 5.0.508 - افزونه آنالیز دیتا در اکسل

 

دانلود ActiveData For Excel

| افزونه آنالیز دیتا در اکسل |

 

ActiveData For Excel 5.0.508 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی برای افراد حرفه‌ای کار با مایکروسافت اکسل (Microsoft Excel) است که به کمک آن می‌توانید امکاناتی جامع برای آنالیز و تحلیل دیتا را در صفحات گسترده در اختیار داشته باشید. این نرم افزار به شما اجازه می‌دهد تا به امکاناتی فراتر از گزینه‌های محدود در اکسل برای کار با دیتای موجود در فایل‌ها دسترسی داشته باشید. با این ابزار، شما می‌توانید به امکانات Join, Merge, Match, Query, Summarize, Categorize, Locate Duplicate, Locate Missing Items, Combine, Split, Splice, Slice, Dice  دسترسی داشته و بیش از 100 قابلیت کاربردی و مشابه را بر روی دیتای خود اجرا نمایید.

همانطور که می‌دانید، نرم افزار مایکروسافت اکسل یک ابزار جامع و پرکاربرد به منظور ذخیره و نگهداری دیتا است. این نرم افزار صفحه گسترده کاربرد بسیار زیادی در فعالیت‌های اداری دارد؛ چرا که می‌توان از دیتای موجود در اکسل برای تحلیل‌ داده نیز استفاده کرد. اگر که شما هم بسته به زمینه کاری خود نیاز به یک ابزار کمکی برای آنالیز و تحلیل بهتر دیتای اکسل دارید، این ابزار می‌تواند برای شما مفید و کاربردی باشد. این افزونه را می‌توانید بر روی نسخه‌های مختلف آفیس اکسل نصب نموده و از امکانات آن بهره‌مند شوید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ActiveData For Excel را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ActiveData For Excel :

– امکان آنالیز و تحلیل دیتای اکسل

– سازگاری با اکسل 2007 تا اکسل 2019

– امکان انجام عملیات Join, Merge, Match, Query, Summarize, Categorize, Locate Duplicate, Locate Missing Items, Combine, Split, Splice, Slice, Dice بر روی دیتا

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ActiveData For Excel.cover1  300x225 - دانلود ActiveData For Excel 5.0.508 - افزونه آنالیز دیتا در اکسل ActiveData For Excel.cover2  300x225 - دانلود ActiveData For Excel 5.0.508 - افزونه آنالیز دیتا در اکسل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 12.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR