دانلود ValiDrive 1.0.1 – نرم افزار تست سلامت فلش درایو

دانلود ValiDrive 1.0.1 - نرم افزار تست سلامت فلش درایو

 

دانلود ValiDrive

| نرم افزار تست سلامت فلش درایو |

 

ValiDrive 1.0.1 نام یک ابزار جدید، کاربردی و رایگان است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید شکلات موجود در فلش درایو خود را شناسایی کنید. این نرم افزار قادر است هرگونه ایراد یا مشکل سخت افزاری موجود در حافظه‌های فلش را کشف و به شما نشان دهد. همانطور که می‌دانیم، حافظه‌های فلش به ما این قابلیت را می‌دهند که بتوانیم بدون هیچ دردسری و با سرعت مطلوب، فایل و فولدرها را بین سیستم‌های رایانه‌ای جابه‌جا کنیم. با توجه به گسترش استفاده از این حافظه در بین کاربران، گاها دیده شده که فلش درایوها مدتی بعد از از کارکرد دچار مشکلات سخت افزاری شده و یا اصطلاحا می‌سوزند. در این مطلب، یک ابزار رایگان را برای شما آماده کرده‌ایم که به کمک آن می‌توانید سلامت فلش درایو خود را بسنجید.

به کمک این نرم افزار جدید و ساده، شما می‌توانید توانایی خواندن و نوشتن روی فلش درایو خود را اسکن کنید و عملکرد آن را مورد سنجش قرار دهید. به طور کلی، این نرم افزار می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید از غافل‌گیری در زمان سوختن یا آسیب دیدن فلش درایو جلوگیری کرده و پیش از وقوع این مشکلات جدی، دیتای خود را جابه‌جا کنید و یا اینکه از نابودی آن جلوگیری کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ValiDrive را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ValiDrive :

– امکان اسکن سخت افزاری انواع حافظه فلش

– قابلیت تست خواندن و نوشتن دیتا روی حافظه فلش

– نمایش اطلاعات مفید و کاربردی از حافظه

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ValiDrive.cover1  300x239 - دانلود ValiDrive 1.0.1 - نرم افزار تست سلامت فلش درایو ValiDrive.cover2  300x240 - دانلود ValiDrive 1.0.1 - نرم افزار تست سلامت فلش درایو

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 100 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR