دانلود Norton 360 2015 22.5.4.24 – نورتون 360

دانلود Norton 360 2015 22.5.4.24 - نورتون 360

 

دانلود Norton 360

| نرم افزار نورتون 360 |

 

Norton 360 2015 22.5.4.24 آنتی ویروس قدرتمندی برای حفاظت سیستم رایانه در برابر ویروس ها, جاسوس افزارها و سایر تهدیدات مخرب میباشد, از ویژگی های قدرتمند این آنتی ویروس میتوان به بلوک حمله کرم ها به اینترنت, محافظت از ایمیل, بلوک ویروس ها و نرم افزار های جاسوسی با سطح حفاظت پیشرفته اشاره کرد. این برنامه در پس زمینه سیستم می تواند خطرات گسترده ویروس ها و جاسوس افزارها و دیگر خطرهای امنیتی را متوقف کرده و سیستم کامپیوتر را در برابر اینگونه خطرات ایمن گرداند و خیال شما را برای گشت و گذار امن در دنیای اینترنت و دانلود برنامه های اینترنتی آسوده گرداند.

نسخه جدید برنامه Norton 360 با ویندوز جدید 8 سازگار میباشد و رابط کاربری سازگار با این ویندوز را در خود تعبیه نموده است. این برنامه قابلیت شناسایی ویروس هایی که از طریق دستگاه های متصل به رایانه وارد میشوند را شناسایی و بلوک می کند.این نرم افزار فیشنگ های جعلی وب سایت های اینترنتی را که به منظور سرقت اطلاعات طراحی شده اند بلوک می کند. این برنامه به افزایش ضریب امنیتی خریدهای اینترنتی کمک می کند. نرم افزار Norton 360 دارای دیوار آتش قدرتمندی برای جلوگیری از نفوذ هکرهای اینترنتی به سیستم شما میباشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Norton 360 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Norton 360 :

– بلوک کرم های مخرب

– بلوک سایت های مخرب فیشینگ برای جلوگیری از سرقت اطلاعات کاربر

– نرم افزار امنیتی قوی برای محافظت از سیستم رایانه

– محافظت از ایمیل ها

– قابلیت شناسایی جاسوس افزارها برای جلوگیری از ردیابی سیستم کاربر

– اقداماتی در جهت افزایش سرعت سیستم

– مجهز به فناوری جدید سونار برای افزایش ضریب امنیتی خریدهای اینترنتی

– پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 83.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR