دانلود بازی Modern Warplanes 1.20.1 – هواپیماهای جنگی مدرن برای اندروید + نسخه مود

دانلود بازی Modern Warplanes 1.1 - هواپیماهای جنگی مدرن برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Modern Warplanes برای اندروید

| بازی هواپیماهای جنگی مدرن برای اندروید + مود |

 

Modern Warplanes 1.20.1 به مانند یک ماشین زمان عمل کرده و شما را به دنیای تجهیزات هواپیمایی نظامی منتقل می کند. Modern Warplanes نبردهایی آنلاین از هواپیماهای جنگی را به تصویر می کشاند که شما را نیز در قالب این نبردها شرکت می دهد. اکنون شما در چنین دنیای پیشرفته ای به عنوان خلبان یکی از این هواپیماهای مدرن نقش آفرینی می کنید ، پایگاه خود را برپا سازید و ضمن مدیریت امروز مختلف ، با سایر پلیرها در نبردهای آنلاین وارد نبرد شوید.

بازی هواپیماهای جنگی مدرن ، دارای محیط گرافیکی مثال زدنی و بی نظیری است که در اولین نگاه هرکاربری را مجذوب خود می کند. در ابتدا باید این نکته را در نظر داشت نبرد های هوایی با پلیرهای واقعی از سراسر جهان ، هیجان خاصی را به این بازی می بخشند. تعداد 10 نوع هواپیمای جنگی از دنیای واقعی در این بازی گنجانده شده که هریک دارای سلاح ها و تجهیزات منحصر به فرد خود می باشند. گفته می شود این بازی یکی از بهترین شبیه سازی های هواپیما در دنیای اندروید بوده که امکان انجام بازی در حالت های آفلاین و آنلاین را در اختیار پلیر قرار می دهد. هم اکنون می توانید بازی Modern Warplanes را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Modern Warplanes1 Modern Warplanes2 Modern Warplanes3 Modern Warplanes4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 139 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR