دانلود Foneazy MockGo 5.0.1 – تغییر غیرواقعی لوکیشن گوشی آیفون

دانلود Foneazy MockGo 5.0.1 - تغییر غیرواقعی لوکیشن گوشی آیفون

 

دانلود Foneazy MockGo

| تغییر غیرواقعی لوکیشن گوشی آیفون |

 

Foneazy MockGo 5.0.1 نام یک ابزار جدید، کاربردی و ساده برای تغییر لوکیشن در گوشی آیفون است. با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید به سادگی یک کلیک، GPS گوشی آیفون خود را به هر نقطه‌ای از دنیا تغییر دهید. علاوه بر این، می‌توانید به مانند واقعیت حرکت در جاده‌ها و مسیرها را برای GPS دستگاه خود شبیه‌سازی کنید. به طور کلی این برنامه، با این هدف طراحی شده که کاربر بتواند لوکیشن (موقعیت مکانی) گوشی ایفون خود را به صورت غیرواقعی به لوکیشنی غیر از نقطه فعلی تغییر دهد. به عنوان مثال، این برنامه به شما امکانی خواهد داد تا بتوانید لوکیشن فعلی خود را به هر مکان دیگری (مثلا کشورهای خارجی) تغییر دهید و از این ویژگی در لوکیشن واتس اپ، تلگرام و انواع دیگر برنامه‌ها استفاده کنید.

خصوصیت مهم این نرم افزار، شبیه‌سازی واقعی حرکت با گوشی آیفون است؛ بدین صورت که به مانند واقعیت شما می‌توانید حرکت با آیفون خود در مسیرهای شهر یا کشوری دیگر را شبیه‌سازی کنید. طرز کار با این برنامه بسیار ساده و سریع است؛ شما به راحتی یک کلیک می‌توانید موقعیت گوشی آیفون خود را به لوکیشن هر شهر یا کشور دیگری تغییر داده و برای مثال از لوکیشن جدید خود در بازی‌های AR مثل Pokemon Go, Mobile Legeneds و … استفاده کنید.  هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Foneazy MockGo را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Foneazy MockGo :

– امکان تغییر لوکیشن (جی پی اس) آیفون به صورت فوری

– ابلیت تغییر لوکیشن به هر شهر یا کشور دیگر

– شبیه‌سازی واقعی حرکت آیفون در مسیر و جاده‌ها

– امکان تغییر دادن GPS تعداد 5 دستگاه به طور همزمان

– سازگاری با تمامی آیفون‌ها در نسخه‌های مختلف iOS

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Foneazy MockGo.cover1  300x193 - دانلود Foneazy MockGo 5.0.1  - تغییر غیرواقعی لوکیشن گوشی آیفون Foneazy MockGo.cover2  300x193 - دانلود Foneazy MockGo 5.0.1  - تغییر غیرواقعی لوکیشن گوشی آیفون

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 55 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR