دانلود Blitz 1.16.11 – بهبود تجربه گیم‌پلی بازی‌های رقابتی

دانلود Blitz 1.16.11 - بهبود تجربه گیم‌پلی بازی‌های رقابتی

 

دانلود Blitz

| بهبود تجربه گیم‌پلی بازی‌های رقابتی |

 

Blitz 1.16.11 نام ابزاری کاربردی و قدرتمند برای گیمرهای پلتفرم کامپیوتر است. این ابزار، امکانات متعددی را برای بهبود تجربه شما از بازی‌های رایانه‌ای در خود دارد. این برنامه می‌تواند تجربه شما در گیم‌پلی بازی‌های رقابتی را به سطحی جدید ارتقا دهد: فرقی نمی‌کند که بازی مورد علاقه خود را در چه سبکی تجربه می‌کنید؛ زیرا در هر حالتی این نرم افزار می‌تواند تا حد زیادی شما را از حالت نوب (!) بودن در بازی‌های رقابتی خارج کند. اگر از علاقه‌مندان به سری بازی‌های رایانه‌ای در سبک رقابتی هستید، احتمالا به خوبی از میزان سختی آن‌ها اطلاع دارید؛ زیرا که در محتوای این بازی‌ها در آنِ واحد بسیاری از اتفاقات رخ می‌دهد و احتمالا پلیرهای مبتدی خیلی سریع از دور رقابت خارج می‌شوند.

به منظور درک بهتر از روند بازی در هنگام شروع اولیه آن، اینترنت پر از راهنماهایی است که به بازیکنان کمک می‌کند تا تجربه خود از گیم‌پلی بازی‌ها را بهبود بخشند. هرچند که به تازگی ابزاری جدید برای یادگیری و آموزش پلیرهای تازه‌کار تدارک دیده شده که بازیکنان جدید و مشتاق از طریق آن می‌توانند با سهولت بیشتری بازی‌های مورد علاقه خود را یاد بگیرند. نرم افزاری که در اینجا خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم، در واقع یک سرمربی حرفه‌ای برای آموزش دادن بازی‌ها به پلیرهای مبتدی است. بنابراین اگر که قصد یادگیری عناوین مختلف را داشته باشید، این نرم افزار می‌تواند یک گزینه مناسب برای شروع یادگیری شما باشد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Blitz را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Blitz :

– امکان بهبود تجربه گیم‌پلی بازی‌ها برای پلیرها

– امکان معرفی و توضیحات مربوط به محتوای هر بازی

– قابلیت دسترسی ساده به انواع آموزش‌های مختلف برای بازی‌های رایانه‌ای

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Blitz.cover1  300x181 - دانلود Blitz 1.16.11 - بهبود تجربه گیم‌پلی بازی‌های رقابتی Blitz.cover2  300x169 - دانلود Blitz 1.16.11 - بهبود تجربه گیم‌پلی بازی‌های رقابتی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 73 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR