دانلود Flemozi 0.2.0 – مجموعه GIF و ایموجی برای استفاده در چت

دانلود Flemozi 0.2.0 - مجموعه GIF و ایموجی برای استفاده در چت

 

دانلود Flemozi

| مجموعه GIF و ایموجی برای استفاده در چت |

 

Flemozi 0.2.0 نام یک نرم افزار جدید، کاربردی و مفید برای دسترسی سریع و آسان به مجموعه گسترده‌ای از ایموجی‌ها و GIFها برای استفاده در چت، ایمیل و … است. با این برنامه، شما به آسانی می‌توانید به یک طیف بسیار گسترده از انواع شکلک‌ها دسترسی داشته و آن‌ها را در تعاملات آنلاین خود به کار ببرید. همانطور که می‌دانیم با گسترش روز افزون کاربرد شبکه‌های اجتماعی، استفاده از ایموجی، استیکر، گیف و … به طور فزاینده‌ای افزایش پیدا کرده و این روزها همه‌ی ما به طور معمول از این شکلک‌های ساده و جذاب در مکالمات روزانه‌ی خود با مخاطبان‌مان استفاده می‌کنیم. بسته به نرم افزار و یا فضایی که در آن در حال تایپ هستید، ممکن است صفحه کلید شما فاقد امکان انتخاب ایموجی یا شکلک‌های مختلف باشد؛ در این حالت استفاده از یک ابزار کمکی می‌تواند مشکل را برطرف کند.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک ابزار جدید و متن‌باز را برای این کار خدمت شما معرفی می‌کنیم که مجموعه‌ای از ایموجی‌های پرکاربرد را به شکلی کامل در خود جای داده و شما می‌توانید با یک جستجوی سریع آن‌ها را پیدا کنید و در مکالمات خود از آن بهره ببرید. کاربر به محض اجرای این برنامه می‌تواند GIF و یا ایموجی مورد نظر خود را جستجو کند و به آسانی آن را در کلیپ بورد قرار دهد و در ادامه از آن در چت، نوشتن متن ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و … استفاده کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Flemozi را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Flemozi :

– قابلیت دسترسی سریع و آسان به لیست ایموجی‌ها

– دارا بودن دسته‌بندی منظم برای ایموجی، استیکر و GIFها

– امکان شروع فعالیت برنامه همزمان با بوت شدن ویندوز

– پشتیبانی از ایموجی‌های ASCII

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Flemozi.cover1  300x190 - دانلود Flemozi 0.2.0 - مجموعه GIF و ایموجی برای استفاده در چت Flemozi.cover2  300x232 - دانلود Flemozi 0.2.0 - مجموعه GIF و ایموجی برای استفاده در چت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 13.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR