دانلود ‏‏‎ ‎.NET Checker 1.4- مشاهده نسخه NET Framework. نصب شده ویندوز

دانلود ‏‏‎ ‎.NET Checker 1.4- مشاهده نسخه NET Framework. نصب شده ویندوز

 

دانلود ‏‏‎ ‎.NET Checker

| مشاهده نسخه NET Framework. نصب شده ویندوز |

 

‏‏‎ ‎.NET Checker 1.4نام یک ابزار جدید، کاربردی و رایگان به منظور تشخیص نسخه‌های نسخه شده از ‎.NET بر روی ویندوز است. با این نرم افزار شما به سادگی می‌توانید ببینید که کدام نسخه از Microsoft .NET وVisual C++ ‎‏‏‎ ‎ در حال حاضر بر روی دستگاه شما نصب شده‌اند. احتمالا برای شما هم پیش آمده که در هنگام نصب و یا اجرای یک نرم افزار یا بازی به‌خصوص، با ارورهایی مبنی بر نصب نبودن بسته‌ی مایکرسافت دات نت یا ویژوال سی پلاس پلاس مواجه شوید. راه‌حل این ارورها، نصب نسخه‌های پیش‌نیاز از این بسته‌ها است که در حال حاضر، تمامی نسخه‌های آن به شکلی مجزا از هم متناسب با نیاز شما در وب‌سایت یاس دانلود در دسترس قرار دارد.

اگر که می‌خواهید به روشی متوجه شوید که کدام نسخه از این بسته‌ها در حال حاضر بر روی ویندوز شما نصب هستند، یک راهکار ساده برایتان آماده کرده‌ایم که قادر است این کار را برای شما در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهد. همانطور که گفته شد، برخی اپلیکیشن‌ها در ویندوز برای اجرا شدن نیاز به نصب نسخه‌های به‌خصوصی از بسته‌های فوق دارند. نرم افزاری که در این مطلب در دسترس شما عزیزان قرار می‌دهیم، امکانی را فراهم می‌کند که ببینید کدام بسته‌ها در حال حاضر بر روی ویندوز نصب هستند و برای اجرای برنامه‌های موجود، به نصب کدام نسخه از بسته‌های Microsoft .NET و ++Visual C احتیاج دارید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ‏‏‎ ‎.NET Checkerرا از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ‏‏‎ ‎.NET Checker:

– دارا بودن اینترفیس ساده

– امکان نمایش نسخه‌های نصب شده از Microsoft .NET و ++Visual C و نسخه‌های مورد نیاز از آن‌ها

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و سریع

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

NET Checker.cover1  300x128 - دانلود ‏‏‎ ‎.NET Checker 1.4- مشاهده نسخه NET Framework. نصب شده ویندوز NET Checker.cover2  300x128 - دانلود ‏‏‎ ‎.NET Checker 1.4- مشاهده نسخه NET Framework. نصب شده ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 60 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR