دانلود BreakTimer 1.0.1 – نرم افزار یادآوری تایم‌های استراحت در طول روز

دانلود BreakTimer 1.0.1 - نرم افزار یادآوری تایم‌های استراحت در طول روز

 

دانلود ‏‏‎ BreakTimer

| نرم افزار یادآوری تایم‌های استراحت در طول روز |

 

BreakTimer 1.0.1 نام یک نرم افزار قدرتمند و کاربردی در زمینه مدیریت زمان است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید امور خود را در کنار تایم‌های استراحت با بهره‌وری هرچه بهتر به انجام برسانید. این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید زمان‌های استراحت خود را به شکلی دقیق ثبت و ذخیره و هیچ‌گاه آن‌ها فراموش نکنید. اگر که شما هم در حین انجام کارهای روزانه خود به دلیل مشغله زیاد، گاها فراموش می‌کنید که چند دقیقه‌ای بین کار را به استراحت خود اختصاص دهید، این برنامه می‌تواند به عنوان یک یادآور قوی شما را در این امر یاری کند. این نرم افزار مجهز به یک محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که می‌تواند در پس‌زمینه ویندوز فعالیت خود را به طور خودکار انجام دهد و با هشدارهای به‌موقع، خستگی کار و مشغله روزانه شما را از بین ببرد.

این نرم افزار، در واقع یک ابزار رایگان و متن‌باز است که به راحتی در سیستم شما نصب و راه‌اندازی می‌شود. بعد از نصب، آیکون این برنامه برای شما به راحتی در دسترس بوده و شما می‌توانید آن را اجرا و شاهد فعالیت آن در پس‌زمینه ویندوز باشید. در ادامه، این برنامه می‌تواند بسته به تنظیمات انجام گرفته از سمت شما، طی بازه‌های زمانی مختلف تایم‌های استراحت را به شما یادآوری کند. در واقع با این برنامه شما دیگر هیچ‌یک از تایم‌های استراحت خود را از دست نخواهید داد و امورات روزانه خود را با انرژی و دقت بیشتری به نسبت قبل پیش خواهید برد. هم اکنون می توانید نرم افزار BreakTimer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار BreakTimer :

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– پیشنهاد نرمش و حرکات کششی لازم برای چشم‌ها، پاها، دست‌ها، نحوه تنفس و … مخصوص استراحت‌های بین کار

– امکان تنظیم مطابق با زمان‌های کاری شما

– امکان تغییر ظاهر و رنگ محیط برنامه

– امکان نمایش اعلان و یادآور در زمان‌های تنظیم شده

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

BreakTimer.cover1  300x190 - دانلود BreakTimer 1.0.1 - نرم افزار یادآوری تایم‌های استراحت در طول روز BreakTimer.cover2  202x300 - دانلود BreakTimer 1.0.1 - نرم افزار یادآوری تایم‌های استراحت در طول روز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 73.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR