انتقال فایل بین آیفون و اندروید؛ معرفی سرویس PairDrop

انتقال فایل بین آیفون و اندروید؛ معرفی سرویس PairDrop

 

کپی و انتقال فایل بین آیفون و اندروید

| معرفی سرویس PairDrop |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک روش ساده و سریع را به شما مخاطبان محترم معرفی می‌کنیم که به کمک آن شما بتوانید فایل‌ها را بین آیفون و اندروید منتقل کنید. همانطور که می‌دانید، بسیاری از کاربران آیفون (سیستم‌عامل iOS)، با مشکل کپی و به‌اشتراک‌گذاری فایل با دیگر دستگاه‌ها مواجهند. برخلاف دستگاه‌های اندرویدی که روش‌های متعددی را برای ارسال و دریافت فایل را به کاربران خود پیشنهاد می‌کنند، دیوایس‌های iOS با برخی محدودیت‌ها در این زمینه مواجه است. هرچند که امروزه در مقایسه با چند سال قبل، کمی از این محدودیت‌ها در آیفون و آیپد کاسته شده، ولی هنوز هم ارتباط ساده و سریع بین آیفون با دیگر دیوایس‌ها مثل کامپیوتر و اندروید یک چالش به شمار می‌رود.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، روشی را به شما معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آن می‌توانید بدون نیاز به نصب هیچ نرم افزاری بر روی آیفون، اندروید و یا کامپیوتر، اطلاعات را بین آن‌ها جابه‌جا کنید. این سرویس جدید و رایگان، به شما قابلیتی خواهد داد که بتوانید در نهایت سهولت، اطلاعات دلخواه را بین آیفون، اندروید و کامپیوتر به همدیگر انتقال دهید. سرویس فوق که PairDrop نام دارد، تنها از طریق مراجعه به وب‌سایت مربوطه در دسترس است؛ در واقع تنها کافی‌ست که این وب‌سایت را بر روی گوشی آیفون، اندروید و یا کامپیوتر باز کنید تا در ادامه بتوان اطلاعات را به همدیگر منتقل کرد. هم اکنون می توانید این آموزش مفید را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

 

1- دستگاه مبدأ و مقصد (شامل آیفون، اندروید و کامپیوتر) را به یک شبکه Wi-Fi وصل کنید.

2- در هر دو دستگاه وارد وب‌سایت pairdrop.net شده و منتظر باشید تا هردو بتوانند همدیگر را پیدا کنند.

3- حال می‌توانید اطلاعات مورد نظر خود را بین دستگاه‌ها به همدیگر انتقال دهید.

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR