دانلود بازی Ice Lakes 1654 – ماهی گیری در دریاچه یخی برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Ice Lakes 1654 - ماهی گیری در دریاچه یخی برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Ice Lakes برای اندروید

| بازی ماهی گیری در دریاچه یخی برای اندروید + دیتا |

 

Ice Lakes 1654 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ورزشی از استودیوی بازی سازی Iceflake Studios است. ماهی گیری از جذاب‌ترین تفریحاتی است که بسیاری از مردم عزیز کشورمان نیز به آن علاقه بسیاری نشان می‌دهند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یک بازی اندرویدی جدید با موضوع شبیه سازی ماهی گیری در دریاچه یخی در خدمت شما عزیزان هستیم که با محیط گرافیکی جذاب و بسیار زیبای خود، شما را غرق در ویژگی‌های منحصر به فرد خود می‌کند. آیا تا به حال به این فکر افتاده‌اید که در سرما و یخ‌بندان زمستان، به ماهی‌گیری بروید؟ در این بازی اندرویدی، می‌توانید چالش‌ها و سختی‌های آن را به خوبی تجربه نمایید.

محوریت داستانی این بازی رویکردی واقع‌گرایانه دارد و پردازش گرافیکی محیط، تجهیزات ماهی‌گیری و ماهی‌های مختلف در زیر پوسته‌های یخی، همه و همه از جمله مواردی هستند که شما را در ای نبازی به وجد خواهند آورد. حالت‌های مختلف بازی کردن، امکان تغییر در محیط و دریاچه ماهی گیری، تغییرات فصلی، چرخه منظم ساعات شبانه‌روز و تغییر در شرایط آب و هوایی نیز از جمله چشم‌اندازهایی هستند که تجربه شما از این بازی اندرویدی را تا بیشترین حد ممکن به واقعیت نزدیک می‌نمایند. هم اکنون می توانید بازی Ice Lakes را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Ice Lakes :

– دارا بودن تعداد 17 نقشه منحصر به فرد

– شبیه‌سازی دقیق 29 نوع مختلف از انواع ماهی‌ها

– 16 تورمنت مختلف

– 18 حالت مختلف برای رقابت

– دارا بودن امکان نمایش آمارهای دقیق

– امکان تغییر در وضعیت آب و هوا و ساعات شبانه‌روز

– امکان تغییر فصل

– دارا بودن عکس‌العمل‌های واقعی برای هرگونه از ماهی‌ها

– دارا بودن تجهیزات بسیار حرفه‌ای ماهی‌گیری

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Ice Lakes3 150x84 - دانلود بازی Ice Lakes 1654 - ماهی گیری در دریاچه یخی برای اندروید + دیتا Ice Lakes4 150x84 - دانلود بازی Ice Lakes 1654 - ماهی گیری در دریاچه یخی برای اندروید + دیتا Ice Lakes1 150x84 - دانلود بازی Ice Lakes 1654 - ماهی گیری در دریاچه یخی برای اندروید + دیتا Ice Lakes2 150x84 - دانلود بازی Ice Lakes 1654 - ماهی گیری در دریاچه یخی برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/data در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر data وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به data تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 28 + 463 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR