دانلود بازی سرنخ (بازی کلمات) 1.3.9 برای اندروید

دانلود بازی سرنخ (بازی کلمات) 1.3.9 برای اندروید

 

دانلود بازی سرنخ (بازی کلمات) برای اندروید

| چالش پیدا کردن کردن کلمات فارسی برای اندروید |

 

سرنخ (بازی کلمات) 1.3.9 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک فکری از استودیوی بازی سازی “یک” است. اگر شما نیز از تجربه بازی‌های فکری و پازلی لذت می‌برید، سرنخ (بازی کلمات) عنوانی فارسی و جدید است که با دارا بودن محیطی کاملا ایرانی و بومی، شما را تا مدت‌ها با خود سرگرم خواهد کرد. با پیشرفت تکنولوژی گوشی‌های هوشمند، توسعه‌دهندگان تمام تلاش خود را برای کسب محبوبیت در بازار سیستم‌عامل اندروید و iOS به کار بستند. در این میان، توسعه‌دهندگان داخلی نیز تلاش بی‌وقفه‌ای برای رقابت با عناوین خارجی داشتند که در میان آن‌ها، بازی‌های فوق‌العاده‌ای نیز تولید شدند که از نمونه‌های بارز آن می‌توان به آمیرزا اشاره کرد.

بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب برای شما بازدیدکنندگان عزیز در نظر گرفته‌ایم، سبکی مشابه با دیگر بازی‌های حدس کلمه فارسی داشته و با دارا بودن ده‌ها مرحله جذاب، علاقه‌مندان را تا مدت‌ها با خود سرگرم می‌کند. رمز موفقیت در بازی سرنخ، این است که شما بتوانید با استفاده از کلید هر مرحله، به کلمه پنهان شده دست پیدا کنید. در واقع این بازی برای حل هر مرحله، یک سرنخ کلیدی را در اختیارتان می‌گذارد تا بتوانید با کمک از هوش و ذکاوت خود، کلمه پنهان در هر مرحله را حدس بزنید. هم اکنون می توانید بازی سرنخ (بازی کلمات) را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی سرنخ (بازی کلمات) :

– دارا بودن محیط کاملا فارسی

– امکان سرگرمی با ده‌ها مرحله مختلف

– توانایی استفاده از کلید هر مرحله رای حدس کلمات

– گیم‌پلی منحصر به فرد

– ارتقای اطلاعات عمومی و تقویت ذهن

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Sarenakh1 84x150 - دانلود بازی سرنخ (بازی کلمات) 1.3.9 برای اندروید Sarenakh2 84x150 - دانلود بازی سرنخ (بازی کلمات) 1.3.9 برای اندروید Sarenakh3 84x150 - دانلود بازی سرنخ (بازی کلمات) 1.3.9 برای اندروید Sarenakh4 84x150 - دانلود بازی سرنخ (بازی کلمات) 1.3.9 برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 22 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR