دانلود IUWEsoft File Eraser Pro 16.8.0 – نرم افزار حذف دائم و غیرقابل بازیابی اطلاعات

دانلود IUWEsoft File Eraser Pro 16.8.0 - نرم افزار حذف دائم و غیرقابل بازیابی اطلاعات

 

دانلود IUWEsoft File Eraser Pro

| نرم افزار حذف دائم و غیرقابل بازیابی اطلاعات |

 

IUWEsoft File Eraser Pro 16.8.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و مفید به منظور حذف دائم و غیرقابل بازگشت اطلاعات در ویندوز است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید دیتای موجود بر روی هارد درایو و انواع دیگر حافظه‌ها را در Windows 11/10/8.1/8/XP/Vista به راحتی و بدون شانس بازیابی پاک کنید. همانطور که می‌دانیم، با استفاده از ابزارهای ریکاوری موجود می‌توان صرفا با چند کلیک اطلاعات حذف شده از هارد درایو، فلش، مموری کارت و … را ریکاوری کرد. اگر که قصد به فروش رساندن هارد، لپ تاپ یا … را داشته باشید، احتمالا برایتان مهم است که هیچ شانسی برای بازگردانی اطلاعات خصوصی‌تان وجود نداشته باشد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری مختص همین کار را برای شما آماده کرده‌ایم که با آن می‌توانید اطلاعات خود را با سهولت و سادگی بسیار از حافظه پاک کنید و دیگر هیچ شانسی برای ریکاوری آن باقی نگذارید.

این برنامه یک راهکار ایمن و قابل اطمینان را برای پاک‌سازی دائم و غیرقابل بازگشت اطلاعات به شما پیشنهاد می‌کند که می‌توانید با استانداردهایی از قبیل HMG Infosec Standard 5, German FOFIS, DOD 5220.22-M, U.S. Army AR380-19, Peter Gutmann، دیتای خود را به طور کامل از حافظه حذف کنید تا دیگر هیچ شانسی برای بازیابی آن وجود نداشته باشد. استفاده از این برنامه در مواقعی کاربرد دارد که قصد داشته باشید دیتای خود را به صورت غیرقابل بازگشت از هارد درایو، فلش و … پاک کرده و آن را به شخص دیگری واگذار کنید؛ بدین ترتیب دیگر هیچ شانسی برای ریکاوری اطلاعات شخصی شما وجود نخواهد داشت. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار IUWEsoft File Eraser Pro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار IUWEsoft File Eraser Pro :

– امکان حذف دائم و غیرقابل بازگشت اطلاعات

– قابلیت حذف اطلاعات با الگوریتم‌های پیشرفته

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

IUWEsoft File Eraser Pro.cover1  300x238 - دانلود IUWEsoft File Eraser Pro 16.8.0 - نرم افزار حذف دائم و غیرقابل بازیابی اطلاعات IUWEsoft File Eraser Pro.cover2  300x238 - دانلود IUWEsoft File Eraser Pro 16.8.0 - نرم افزار حذف دائم و غیرقابل بازیابی اطلاعات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 15 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR