دانلود Xvast 1.3.0.3 – مرورگر اینترنتی سریع و امن

دانلود Xvast 1.3.0.3 - مرورگر اینترنتی سریع و امن

 

دانلود Xvast

| مرورگر اینترنتی سریع و امن |

 

Xvast 1.3.0.3 نام یک مرورگر اینترنتی جدید و کاربردی مبتنی بر موتور کرومیوم (Chromium) است که به شما اجازه گشت و گذار سریع و امن در فضای وب را می‌دهد. این برنامه، رابط گرافیکی مشابه با دیگر مرورگرهای مبتنی بر مرورگر کرومیوم دارد و سیستم چندلایه‌ای بسیار امن را در حین گشت و گذار در فضای وب برای کاربر به ارمغان می‌آورد. این مرورگر اینترنتی، به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید با سرعت بسیار بالاتر به نسبت دیگر مرورگرهای اینترنتی، به بازدید از صفحات اینترنتی دلخواه خود بپردازید؛ در حالی که به شکلی جامع از حریم خصوصی شما در فضای آنلاین محافظت خواهد شد.

رابط گرافیکی زیبا و آشنای این نرم افزار به مانند دیگر مرورگرهای اینترنتی مشهور، فضایی کاملا ساده را برای کار در اختیار شما قرار می‌دهد. کاربر در محیط این مرورگر اینترنتی به راحتی می‌توانید صفحات را در قالب تب‌هایی مجزا از هم باز کند و به راحتی به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی سریع داشته باشد. علاوه بر این، نرم افزار فوق مجهز به یک ابزار مدیریت دانلود قدرتمند، جستجو در تاریخچه صفحات بازدید شده و امکانات جستجو در موتورهای قدرتمند جستجوی آنلاین است که در کنار این‌ها، از کلیه افزونه‌های مخصوص گوگل کروم نیز پشتیبانی می‌کند. جزئیات تکمیلی مربوط به این مرورگر اینترنتی را در ادامه بخوانید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Xvast را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Xvast :

– دارا بودن سرعت و امنیت بسیار بالا

– عدم نصب هرگونه تبلیغات، پلاگین و تولبارهای مخرب

– پشتیبانی از آخرین امکانات HTML5 از جمله Playlist, PDF viewer, PDF DRM

– پشتیبانی از راهکار امنیتی DRM-X 4.0

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Xvast.cover2  300x175 - دانلود Xvast 1.3.0.3 - مرورگر اینترنتی سریع و امن Xvast.cover1  300x175 - دانلود Xvast 1.3.0.3 - مرورگر اینترنتی سریع و امن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 69 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR