دانلود ACAPsoft Volt 1.9 – نرم افزار روشن و خاموش کردن خودکار سیستم

دانلود ACAPsoft Volt 1.9 - نرم افزار روشن و خاموش کردن خودکار سیستم

 

دانلود ACAPsoft Volt

| نرم افزار روشن و خاموش کردن خودکار سیستم |

 

ACAPsoft Volt 1.9 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای خاموش و روشن کردن خودکار سیستم است. روشن نگه داشتن دائمی کامپیوتر، یکی از راه‌هایی است که می‌توان اطمینان حاصل کرد که سیستم رایانه‌ای شما همواره در وضعیت آماده‌ی استفاده قرار دارد. البته این راهکار چندان هوشمند نیست؛ چرا که روشن نگاه داشتن دائمی سیستم هم از نظر مصرف انرژی و هم از نظر سلامت سخت افزار، راهکار بهینه‌ای نیست. روش هوشمند برای روشن کردن کامپیوتر پیش از لحظه‌ی نیاز به استفاده از آن، این است که به روشی این کار را کنترل کنیم؛ همچنین روش بهینه برای خاموش کردن سیستم این است که بتوان آن را در زمان بلا استفاده بودن در زمان طولانی، به شکل خودکار خاموش کرد.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که شما بتوانید عملکرد Shutdown/Restart در کامپیوتر خود را کنترل و با این کار، مصرف باتری را مانیتور کنید. این نرم افزار مجهز به یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند است که می‌توانید در آن با تنظیم کردن گزینه‌هایی ساده و آسان، مصرف انرژی در لپ تاپ یا رایانه دسکتاپ خود را مدیریت کرده و عملکرد خاموش و روشن کردن سیستم را به شکل کاملا خودکار و برنامه‌ریزی شده انجام دهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ACAPsoft Volt را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ACAPsoft Volt :

– امکان تنظیم کردن رویدادهای مرتبط با خاموش و روشن کردن سیستم

– قابلیت خاموش و یا ری‌استارت کردن خودکار سیستم در زمان تنظیم شده

– امکان تنظیم خاموشی سیستم برای ساعات، روزها و یا هفته‌های آینده

– امکان خاموش کردن خودکار سیستم در زمان‌های بلا استفاده بودن سیستم

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ACAPsoft Volt.cover1  300x248 - دانلود ACAPsoft Volt 1.9 - نرم افزار روشن و خاموش کردن خودکار سیستم ACAPsoft Volt.cover2  300x248 - دانلود ACAPsoft Volt 1.9 - نرم افزار روشن و خاموش کردن خودکار سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 200 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR