نکات مهم خرید درب فلزی و درب حیاط چیست؟

bozorgmehr - نکات مهم خرید درب فلزی و درب حیاط چیست؟

 

نکات مهم خرید درب فلزی و درب حیاط چیست؟

 

آیا تاکنون تجربه خرید چنین درب هایی را داشته اید؟ همان گونه که می دانید درب ورودی هر ساختمانی، به عنوان نقطه کانونی آن شناخته می شود. این درب ها علاوه بر تامین امنیت، اثرات قابل توجه ای نیز در هرچه زیباترشدن نمای بیرونی ساختمان دارند. به همین جهت بایستی در انتخاب آن ها نهایت دقت عمل را به کار گرفت. در واقع می توان گفت، درب ها می توانند موجب افزایش ارزش ساختمان شوند و در حال حاضر می‌توان نمونه های مختلفی از آن‌ها را در بازار دید.

 

درب فلزی ساده حیاط

تنوع درب های فلزی موجب شده تا این روزها عموم افراد که قصد دارند تا درب هایی باکیفیت تهیه کنند، با این ابهام مواجه باشند که کدام درب ویژگی های متمایزی دارد و برای انتخاب مناسب تر است. نکته ای که بایستی به آن توجه داشته باشید این است، شما با خرید درب فلزی شیک و ساده  می توانید گام های موثری را در مدرن سازی ساختمان خود بردارید. ممکن است این مطلب با واژه ساده بودن چنین درب هایی تناقض داشته باشد اما فراموش نکنید تنوع بالای درب های ساده می تواند چشم هر بیننده ای را خیره سازد. تنها کافی است که یک تولیدکننده باکیفیت را انتخاب کنید.

 

هماهنگی درب فلزی ساده حیاط با طراحی ساختمان

بله! درست متوجه شدید برای انتخاب یک درب فلزی حیاط، در گام اول شما بایستی موفق به انتخاب دربی شوید که با طراحی ساختمان هماهنگی کامل داشته باشد. یکی از مواردی که می تواند دلیل اهمیت هماهنگی درب فلزی ساده حیاط با طراحی ساختمان را مشخص کند، زیبایی و ارزشی است که چنین درب هایی می توانند به ساختمان شما ببخشند. با این تفاسیر توصیه داریم حتما در انتخاب درب های فلزی دقت کنید. شما با درنظر گرفتن مجموعه نکات مهمی که می توانند در خرید این درب ها راهگشا باشند، قادر خواهید بود تا درب هایی باکیفیت و بسیار زیبا را تهیه کنید.

bozorgmehr2 - نکات مهم خرید درب فلزی و درب حیاط چیست؟

 

مهم ترین نکات انتخاب درب فلزی

شما برای انتخاب درب فلزی ایمن و با کیفیت  بایستی حتما مجموعه نکات بسیار مهمی را رعایت کنید. همان گونه که در بخش های قبل نیز بیان نمودیم این نکات به شما کمک می کنند تا خریدی باکیفیت، زیبا و مقرون به صرفه را تجربه نمایید. از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید درب حیاط نیز اهمیت دارند؛ موارد زیر را می توان تشریح نمود.

 

بررسی ابعاد و اندازه استاندارد درب های فلزی

به عنوان اولین نکته تاثیر گذار در لیست قیمت درب فلزی ، لازم است اشاره ای به مورد بررسی قرار دادن اندازه و استاندارد این درب ها داشته باشیم. در حال حاضر شما می توانید دو نوع درب ماشین رو و نفر رو را در بازار ببینید. برای خرید هرکدام از این درب ها نیاز است ویژگی ها و مشخصات آن ها را مدنظر قرار دهید چرا که با یک دیگر متفاوت هستند. با توجه به نام های آن ها می توان متوجه شد که درب های ماشین رو برای ورود و خروج ماشین ها کاربرد دارند. در مقابل درب های نفر رو برای عبور و مرور افراد ساکن در ساختمان قابل استفاده هستند.

هرکدام از این درب ها به عنوان درب حیاط نفررو اندازه استانداردی دارند. بر این اساس شما باید این استانداردها را هنگام خرید مورد توجه قرار دهید. به طورمعمول درب های نفر رو دارای ارتفاعی بین 223 تا 233 سانتی متر می باشند. وزن این درب ها حدود 200 کیلو است اما درب پارکینگ وزنی معادل 600 کیلو دارند. فراموش نکنید که مدل و طرح درب پارکینگ بزرگمهر یا درب های حیاط می تواند بر روی وزن آن ها اثرگذار باشد.

 

bozorgmehr3 - نکات مهم خرید درب فلزی و درب حیاط چیست؟

درب فلزی باکیفیت

رنگ مناسب درب فلزی ساده و شیک  حیاط

عموم افرادی که قصد خرید درب فلزی ساده حیاط را دارند، دغدغه های زیادی در انتخاب رنگ این درب ها دارند. دلیل اصلی این امر، نقش قابل توجه ای است که رنگ ها در زیبایی درب ها ایفا می نمایند. توصیه داریم هنگام خرید این درب ها تمام حواس خود را معطوف رنگ آن ها ننمایید. در حال حاضر درب های باکیفیت همچون درب بزرگمهر، با رنگ هایی بادوام و باکیفیت رنگ آمیزی می شوند. حتما دقت داشته باشید که درب های خود را از مراکزی تهیه کنید که برای رنگ آمیزی درب ها از رنگ های بادوام استفاده می نمایند.

 

بررسی مقاومت درب

به عنوان آخرین نکته برای خرید درب فلزی ساده حیاط باید بدانید، درب هایی باکیفیت هستند که از مقاومت بالایی برخوردار باشند. در واقع یک درب بایستی در برابر عامل هایی همچون پوسیدگی، زنگ زدگی، خوردگی و… مقاومت قابل توجه ای را از خود نشان دهد.

 

درب فلزی مقاوم و باکیفیت

مزیت های خرید درب های فلزی حیاط

با توجه به مطالبی که بیان شد می توان به این نتیجه دست یافت که خرید درب فلزی مزیت های بسیار زیادی دارد. این مزایا به طور مختصر شامل موارد زیر می شوند.

  • زیبایی و چشم نوازی
  • برخورداری از ایمنی بالا
  • مقاومت بالا در برابر عوامل آسیب رسان
  • مقرون به صرفه

 

بزرگمهر بزرگترین تولید کننده درب فلزی

ما در گروه صنعتی بزرگمهر با تکیه بر دانش نیروهای متخصص خود، تاکنون توانسته ایم نمونه های مختلفی از درب فلزی ساده حیاط را به بازار عرضه نماییم. مجموعه ما به عنوان بزرگترین تولیدکننده انواع درب ها همچون درب ویلایی ساختمان ها و مراکز مسکونی در کشور شناخته می شود.

شما با خرید چنین درب هایی می توانید خریدی متفاوت را تجربه کنید چرا که از طراحی های متنوعی برخوردار می باشند. خرید درب حیاط بزرگمهر که با استفاده از پروفیل های استاندارد، مقاوم و باکیفیت تولید می گردد مزیت های قابل توجه ای برای شما به همراه دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان ما، می توانید از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

 

 

/ پایان
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یاس دانلود هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR