دانلود MagicPods 2.0.3.0 – نرم افزار مجیک‌پادز؛ استفاده از اپل ایرپاد در ویندوز

دانلود MagicPods 2.0.3.0 - نرم افزار مجیک‌پادز؛ استفاده از اپل ایرپاد در ویندوز

 

دانلود MagicPods

| نرم افزار مجیک‌پادز؛ استفاده از اپل ایرپاد در ویندوز |

 

MagicPods 2.0.3.0 نام یک ابزار مفید، کاربردی و قدرتمند، ویژه‌ی کاربران و علاقه‌مندان به اپل ایرپادز است. با این نرم افزار ساده و کاربردی، شما می‌توانید اپل ایرپاد خود را از طریق ویندوز مدیریت کنید. صدا و شدت آن را کنترل کرده و بسیاری از کارکردهای حرفه‌ای این هدفون بی‌سیم را در کامپیوتر در اختیار بگیرید. یکی از محدودیت‌های آزاردهنده‌ی اپل ایرپاد، وابستگی آن به اکوسیستم اپل است. این وابستگی در پاره‌ای از اوقات، برخی محدودیت‌ها را به وجود می‌آورد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، عدم سازگاری و امکان کنترل اپل ایرپاد در سیستم‌های ویندوزی است. اما در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک نرم افزار جدید، رایگان و ساده را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید هدفون‌های اپل ایرپاد را در سیستم‌ ویندوزی خودتان مدیریت و کنترل کنید.

این نرم افزار به یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند مجهز شده و کاربر را قادر می‌سازد که بتواند تنها در چند قدم ساده، ایرپاد را به سیستم متصل کند. شما می‌توانید هندزفری بی‌سیم اپل ایرپاد را از طریق بلوتوث و این برنامه به سیستم متصل کنید. بعد از شناسایی ایرپاد، این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید هرگونه تنظیمات دلخواه خود را با آن مدیریت کنید. قابلیت‌هایی همچون Ear detection, Fast Search و … از جمله این قابلیت‌ها هستند که از این پس در ویندوز هم می‌توانید آن‌ها را به کار ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار MagicPods را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MagicPods :

– فراهم‌سازی امکان تجربه‌ی ایرپاد اپل و امکانات آن در ویندوز

– نمایش انیمیشن زیبا در حین باز کردن کیس ایرپاد

– امکان کنترل پخش صدا در ویندوز

– امکان مشاهده وضعیت شارژ ایرپاد در ویندوز

– مجهز بودن به رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MagicPods.cover1  300x169 - دانلود MagicPods 2.0.3.0 - نرم افزار مجیک‌پادز؛ استفاده از اپل ایرپاد در ویندوز MagicPods.cover2  300x169 - دانلود MagicPods 2.0.3.0 - نرم افزار مجیک‌پادز؛ استفاده از اپل ایرپاد در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : Msixbundle
  • حجم : 154 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR