دانلود CINEBENCH 2024 – نرم افزار بنچمارک و تست قدرت سخت افزار

دانلود CINEBENCH 2024 - نرم افزار بنچمارک و تست قدرت سخت افزار

 

دانلود CINEBENCH

| نرم افزار بنچمارک و تست قدرت سخت افزار |

 

CINEBENCH 2024 نام یک بسته نرم افزاری جدید، ساده و بسیار کاربردی در زمینه‌ی تست سخت افزار و پرفرمنس است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید پردازنده سیستم و کارت گرافیک را با دقت بالا تست و از آن بنچمارک بگیرید. این برنامه یک نرم‌افزار استاندارد برای ارزیابی عملکرد سیستم‌های سخت افزاری است که معمولا به شکل تخصصی با نام بنچمارک شناخته می‌شود. این ابزار توسط شرکت MAXON توسعه داده شده و از آن برای بنچمارک پردازنده و کارت گرافیک استفاده می‌شود. همانطور که می‌دانید، همه ما انتظار داریم که سخت افزار انتخابی‌مان در مقایسه با دیگر گزینه‌های موجود بهترین پرفرمنس را داشته باشد. اگر که شما هم پس از مدت‌ها تحقیق و بررسی، سرانجام کامپیوتر رومیزی و یا لپ تاپ مورد نظر خود را خریداری کرده‌اید، احتمالا کسب اطلاع از توان واقعی پردازنده و کارت گرافیک سیستم می‌تواند برایتان مفید باشد.

در این راستا، نرم افزارهای متعددی برای بنچمارک و تست توان واقعی سخت افزار سیستم در دسترس هستند که در این مطلب، با معرفی یکی از تازه‌ترین این ابزارها در خدمت شما عزیزان هستیم. این نرم افزار به شکل اختصاصی برای تست و بنچمارک CPU/GPU ساخته شده و با دارا بودن امکاناتی جامع در این زمینه، توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. با این ابزار شما می‌توانید عملکرد پردازنده و کارت گرافیکی سیستم خود را ارزیابی کرده و نتایج آن را با دیگر مدل‌های مشابه مقایسه کنید تا بدین ترتیب از قدرت واقعی سخت افزار سیستم مطلع شوید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار CINEBENCH را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار CINEBENCH :

– امکان تست دقیق سخت افزار سیستم و بمچمارک پردازنده و کارت گرافیک

– امکان مقایسه توان واقعی CPU/GPU سیستم با دیگر مدل‌های مطرح در بازار

– پشتیبانی از مدل‌های مختلف پردازنده شامل Intel Pentium 4 D, Intel Pentium 4, Intel XEON, Intel Core i7, Intel Core i5, Intel Core i3, Intel Core 2, Intel Celeron, Intel Celeron D, AMD Athlon 64, AMD Sempron, AMD Phenom, AMD FX, AMD Ontario, AMD Opteron, AMD Zacate, AMD Kabini, AMD Beema, AMD Mullins, AMD Temash, AMD Llano, AMD Richland, AMD Trinity, AMD Kaveri

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Timeline.cover1  300x167 - دانلود CINEBENCH 2024 - نرم افزار بنچمارک و تست قدرت سخت افزار Timeline.cover2  300x167 - دانلود CINEBENCH 2024 - نرم افزار بنچمارک و تست قدرت سخت افزار

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.37 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR