دانلود Link-Assistant WebSite Auditor Enterprise 4.56.15 x86/x64 – نرم افزار آنالیز و بهبود سئوی وب‌سایت

دانلود Link-Assistant WebSite Auditor Enterprise 4.56.15 x86/x64 - نرم افزار آنالیز و بهبود سئوی وب‌سایت

 

دانلود Link-Assistant WebSite Auditor

| نرم افزار آنالیز و بهبود سئوی وب‌سایت |

 

Link-Assistant WebSite Auditor Enterprise 4.56.15 x86/x64 نام یک ابزار جدید، کاربردی و بسیار قوی در زمینه‌ی آنالیز و بهبود رتبه‌ی سئوی وب‌سایت است که می‌توانید با استفاده از امکانات آن، رتبه وب‌سایت خود را بهبود بخشیده و آن را در نتایج بالاتر گوگل مشاهده کنید. این برنامه یک ابزار قدرتمند در زمینه بهینه‌سازی وب‌سایت است که به وبمستران و مدیران سایت کمک می‌کند تا عملکرد و سئوی وب‌سایت خود را بهبود بخشند. این نرم‌افزار با تحلیل دقیق وب‌سایت، مشکلات موجود در ساختار، محتوا و لینک‌های داخلی را شناسایی می‌کند و راهکارهایی برای بهبود آنها ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته این برنامه، قابلیت بررسی عمقی و کامل صفحات وب است. با تجزیه و تحلیل کدهای منبع و صفحات وب، این نرم‌افزار مشکلاتی همچون عدم تطابق با استانداردهای سئو، کلمات کلیدی نادرست، عناوین و توضیحات تکراری و غیره را شناسایی می‌کند. این امکان به مدیران وب‌سایت کمک می‌کند تا بهبودهای لازم را در ساختار و محتوای وب‌سایت خود اعمال کنند و از طریق بهود رتبه وب‌سایت خود، کسب و کار موفق‌تری داشته باشند. ضمناً، این ابزار قابلیت بررسی لینک‌های داخلی و خارجی وب‌سایت را نیز داراست. این امکان به وبمستران کمک می‌کند تا به لینک‌های شکسته، لینک‌های خارجی نادرست یا پیوندهای غیرفعال دسترسی پیدا کنند و آنها را بهبود دهند تا تجربه کاربری و سئوی وب‌سایت بهتری داشته باشد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Link-Assistant WebSite Auditor را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Link-Assistant WebSite Auditor :

– دارا بودن خزنده‌ی پیشرفته مشابه موتورهای جستجو برای تشخیص لینک‌ها در وب‌سایت

– امکان آنالیز و تشخیص وضعیت سئوی وب‌سایت

– امکان شناسایی اشکالات وب‌سایت و ارائه پیشنهاد در راستای بهبود آن‌ها

– امکان تولید Sitemap.xml و Robots.txt

– امکان سئو بر اساس صفحات انتخابی

– قابلیت نمایش بصری ساختار وب‌سایت

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Link Assistant WebSite Auditor.cover1  300x218 - دانلود Link-Assistant WebSite Auditor Enterprise 4.56.15 x86/x64 - نرم افزار آنالیز و بهبود سئوی وب‌سایت Link Assistant WebSite Auditor.cover2  300x218 - دانلود Link-Assistant WebSite Auditor Enterprise 4.56.15 x86/x64 - نرم افزار آنالیز و بهبود سئوی وب‌سایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 571 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR