دانلود WinTopo Pro 3.7.0.0 – تبدیل عکس به وکتور

دانلود WinTopo Pro 3.7.0.0 - تبدیل عکس به وکتور

 

دانلود WinTopo Pro

| تبدیل عکس به وکتور |

 

WinTopo Pro 3.7.0.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و مفید است که به کمک آن می‌توانید تصاویر خود از اسکنرها و یا دیگر منابع دیجیتالی را به وکتورهایی در سیستم‌های CAD, GIS, CNC و … تبدیل کنید. با این برنامه شما می‌توانید نقشه‌های قدیمی، ترسیمات فنی و انواع فرمت‌های گرافیکی را در این ابزار فراخوانی کرده و آن‌ها را به دیتایی قابل استفاده در سیستم‌های CAD تبدیل کنید. هر تصویری در فرمت‌های TIF, GIF, JPG, PNG, BMP و …، توسط این ابزار می‌تواند به فرمت‌های DXF, DWG و دیگر فرمت‌های وکتور تبدیل شده و در محیط‌های مرتبط مورد استفاده قرار گیرد.

نرم‌افزار فوق، به شما امکانی خواهد داد تا بتوانید در نهایت سهولت و سادگی، عکس‌های خود را به فرمت‌های وکتور تبدیل کنید. ای نبرنامه یک ابزار قدرتمند برای تبدیل تصاویر Raster و به فرمت‌های Vector، به ویژه فرمت DXF (Drawing Exchange Format) است که در نرم‌افزارهای طراحی سه‌بعدی و دوبعدی مانند AutoCAD استفاده می‌شود. این نرم‌افزار به تولید کنندگان محتوا و طراحان کمک می‌کند تا تصاویر رستر خود را به وکتور تبدیل کند تا بتوان از آن در پروژه‌های مختلف به بهترین شکل استفاده کرد. همانطور که می‌دانید، مزیت مهم فرمت‌های وکتور این است که با هر اندازه بزرگ‌نمایی تصاویر، از کیفیت آن کاسته نخواهد شد؛ این موضوع به طراحان کمک می‌کند تا یک طراحی دقیق‌تر را در زمینه‌ی طراحی خود داشته باشند. هم اکنون می توانید نرم افزار WinTopo Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WinTopo Pro :

– امکان تبدیل کردن تصاویر رستر به وکتور

– مناسب برای ساخت تصاویر وکتور از روی صفحات اسکن شده، نقشه‌ها و …

– امکان تشخیص دقیق لبه‌ها در عکس

– پشتیبانی از تنظیمات مختلف برای ساخت هرچه بهتر وکتورها

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WinTopo Pro.cover1  300x172 - دانلود WinTopo Pro 3.7.0.0 - تبدیل عکس به وکتور WinTopo Pro.cover2  300x172 - دانلود WinTopo Pro 3.7.0.0 - تبدیل عکس به وکتور

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 29.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR