آیفون 14 پرو مکس به چیزی بیش از یک صفحه نمایش بزرگ‌تر نیاز دارد

آیفون 14 پرو مکس به چیزی بیش از یک صفحه نمایش بزرگ‌تر نیاز دارد

 

آیفون ۱۴ پرو مکس همراه با دوربین با وضوح بالاتر، پردازنده جدید اپل و صفحه نمایش ۶.۷ اینچی فوق‌العاده مانند آیفون ۱۳ پرو مکس فعلی معرفی شده است و مطمئنا این آپدیت‌ها مورد استقبال واقع می‌شود، اما برای ارتقای سالانه گوشی‌های آیفون، این‌ها گزینه‌هایی طبیعی هستند و اپل برای متمایز کردن آیفون رده بالای خود در سال ۲۰۲۲ به موارد بیشتری نیاز دارد. دلیل این امر هم آن است که آیفون ۱۴ پرو مکس دیگر تنها بزرگ‌ترین گوشی اپل در سال جاری نیست و همراه با آن آیفون ۱۴ پلاس را هم داریم که صفحه نمایش مشابه ۶.۷ اینچی را برای‌تان به همراه خاهد داشت.

این بدان معنی است که علاقه‌مندان به صفحه نمایش بزرگ، فقط برای داشتن صفحه نمایش بزرگ‌تر دیگر مجبور نخواهند بود قیمت آیفون 14 پرو مکس را بپردازند. آن‌ها می‌توانند قیمت آیفون 14 پلاس پایین‌تر را پرداخته و شرایط بهتری داشته باشند. تحلیل‌گران همچنین حدس می‌زنند که اپل می‌تواند قیمت آیفون 14 پرو مکس و پرو را نسبت به سال گذشته افزایش دهد. اما در نهایت این‌طور نبوده و گوشی‌ها با همان قیمت سال گذشته روانه بازار خواهند شد. جدای از تفاوت در اندازه صفحه نمایش، معمولا المان‌های کمی وجود دارد که آیفون‌های پرو را از دستگاه‌های پرو مکس جدا می‌کند.

 

تحلیل قیمت آیفون 14 پرو مکس

با توجه به اینکه تورم در فروش گوشی‌های هوشمند تاثیر منفی گذاشته است، شرکت‌هایی مانند اپل ممکن است مجبور باشند که سخت تلاش کنند تا مشتریان را متقاعد کنند که بیشتر برای دستگاه‌های رده بالا هزینه پرداخت کنند. آیفون ۱۴ پرو مکس دنباله‌ای برای آیفون ۱۳ پرو مکس فعلی اپل است و به این ترتیب، از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی و دوربین سه لنزی استفاده می‌کند که شامل لنزهای واید، اولترا واید و تله فوتو می‌شود. شایعات در گذشته به حقیقت پیوسته و اپل در این گوشی از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی واید استفاده می‌کند و تلاش می‌کند که بتواند باز هم کیفیت بالاتری را برای گوشی خود فراهم کند.

 

اپل در این گوشی از یک تراشه سریع‌تر A16 استفاده می‌کند که در کنار ماژول دوربین باز طراحی شده در جلو می‌تواند نکته جالبی در این گوشی باشد. گفته می‌شود که این ویژگی‌ها منحصر به آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس هستند و بدان معنی است که در آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس این گزینه‌ها را نخواهیم داشت. این موارد بر اساس گزارش‌های مارک گورمن از بلومبرگ و مینگ چی کو تحلیل‌گر اپل بوده است و می‌دانیم که هر دوی آن‌ها در زمینه گزارش در مورد محصولات منتشر نشده اپل سوابق خوبی دارند. اپل ساختار قیمت خود را در این گوشی حفظ کرده و قیمت آیفون 14 پرو مکس از ۱۱۰۰ دلار برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی شروع شده و قیمت آیفون 14 پرو هم از ۱۰۰۰ دلار شروع می‌شود.

 

نگاهی به قیمت آیفون 14 در مدل‌های مختلف

شایعات در مورد افزایش قیمت ۱۰۰ دلاری در نسخه‌های پرو به حقیقت تبدیل نشده و اپل همچنان گوشی‌های هوشمند خود را با همان قیمت سال گذشته روانه بازار کرده است. این امر سبب می‌شود که علاقه‌مندان بیشتری بتوانند به خرید این گوشی‌ها فکر کرده و تمرکز بیشتری هم روی خرید داشته باشند. بر اساس تخمین‌هایی که شرکت‌های بین المللی در ماه ژوئن انجام داده بودند، انتظار می‌رود که فروش گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۲ به میزان ۳.۵ درصد کاهش پیدا کند. گروه NPD در ماه می هم گزارش داد که بیش از هشت نفر از هر ۱۰ نفر مصرف کننده در حال برنامه ریزی برای ارزیابی مجدد هزینه‌های محصول خود در سه تا شش ماه آینده هستند.

 

نظرسنجی اخیر این شرکت هم نشان داد که مصرف کنندگان قصد دارند که در چند ماه آینده به دنبال اقلام ارزان‌تر، تبلیغات و کاهش خرید کلی خودشان باشند. این عوامل می‌تواند متقاعد کردن مصرف کنندگان را برای خرج بیش از ۱۰۰۰ دلار برای یک گوشی جدید را دشوار کند. به ویژه این موضوع زمانی به چشم می‌خورد که بتوانند برخی از مزایای مشابه مانند صفحه نمایش بزرگ‌تر یا دوربین با لنز سه گانه را در مدل‌های ارزان‌تر داشته باشند. با پرداخت قیمت آیفون 14 پرو مکس اپل احتمالا روی این واقعیت هم حساب می‌کند که مصرف کنندگان مایل هستند که برای داشتن صفحه نمایش بزرگ‌تر و دوربین بهتر هزینه کنند.

 

خرید سری جدید آیفون ۱۴ در بازرگانی سیب

امکان بررسی قیمت آیفون 14 در مدل‌های مختلف در بازرگانی سیب ممکن شده است و علاقه‌مندان می‌توانند کامل روی خرید این گوشی‌های هوشمند به‌صورت اقساطی حساب باز کنند. امکان خرید همه مدل‌ها در طیف‌های رنگی مختلف و حافظه‌های ذخیره سازی خاص ممکن شده است و می‌توانید بدون مشکل جدیدترین گوشی‌های اپل را این بار با شرایطی بسیار بهتر داشته باشید. در بازرگانی سیب امکان خرید مک بوک، اپل واچ، آیپد و سایر محصولات اکونومی اپل هم با همین شیوه فراهم شده است. می‌توانید تنها با پرداخت ۴۰ درصد از مبلغ کل و پرداخت مابقی به‌صورت اقساطی به سراغ‌شان بروید.

 

/ پایان
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یاس دانلود هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR